• برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

پیام قدردانی دکترعبداللهی از حضور گسترده و باشکوه مردم ولایی استان البرز در پیاده روی جاماندگان اربعین

  • کد خبر : 15444
  • 16 شهریور 1402 - 12:39
پیام قدردانی دکترعبداللهی از حضور گسترده و باشکوه مردم ولایی استان البرز در پیاده روی جاماندگان اربعین
استاندار البرز طی پیامی از حضور گسترده مردم ولایی و همکاری تمامی دست اندرکاران در برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی استان البرز تقدیر و تشکر کرد. ‎

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری البرز؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
“حب الحسین یجمعنا”

مردم به ساحت سیدالشهداء (ع) واقعاً اظهار ارادت می کنند این معرفت و این محبت برای ما، برای ملت ما افتخار است. “مقام معظم رهبری مدظله العالی”

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم که اربعین حسینی، پرچم پراهتزاز پایبندی به مکتب سرخ عاشورا ،امروز به یک رسانه بزرگ اجتماعی تبدیل شده است که منادی پیام ظلم ستیزی و آزادی خواهی امام حسین (ع) و یاران باوفایش است.

در شرایطی که در اربعین امسال جمع کثیری از مردم ولایتمدار استان البرز به کربلای معلی مشرف شده‌اند تا در پیاده‌روی میلیونی شیعیان حضور داشته باشند، امروز شاهد استقبال بی نظیر و گسترده و باشکوه مردم ولایی استان البرز در جای جای شهرستانهای مختلف این استان درهمایش پیاده‌روی جاماندگان قافله اربعین بودیم، و باردیگر شور و شعور حسینی اقشار مختلف مردم دراین اجتماع باشکوه به منصه ظهور رسید تا با شوقی وصف‌ ناشدنی در این آئین معنوی حضور یافته تا در زمره اربعینی‌ها قرار بگیرند و دلدادگی خود به امام حسین (ع) و یارانش را بار دیگر به اثبات برسانند.

برخود لازم می دانم از حضور تمام برادران و خواهران عزادار اربعین حسینی و همچنین هیأت های مذهبی و موکب ها و دستگاههای خدماتی که در ارائه خدمات ارزشمند به عزاداران و همه کسانی که با شرکت در این مراسم حماسه بزرگ حضور در اربعین امسال استان البرز را خلق کردند قدردانی نموده و امیدوارم همواره رهرو و پیرو راه ،آرمان و آموزه های آن امام همام باشیم.

مجتبی عبداللهی
استاندار البرز

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=15444