• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

پیگیر رفع اختلال‌های موقتی سامانه مجوز مشاغل خانگی هستیم

  • کد خبر : 15402
  • 14 شهریور 1402 - 8:35
پیگیر رفع اختلال‌های موقتی سامانه مجوز مشاغل خانگی هستیم
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در مرکز ساماندهی مشاغل خانگی و گفتگو با مردم، از پیگیری رفع اختلال‌های موقتی در سامانه مجوزهای مشاغل خانگی خبر داد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ظهر امروز با همراهی معصومه آقای مدیر کل امور بانوان استانداری البرز با حضور در مرکز ساماندهی مشاغل خانگی در محله حصارک خیابان برزنت کرج و بازدید از غرفه‌های نمایشگاهی مشاغل خانگی با مردم و مراجعین دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز، ضمن شنیدن پیشنهادات و انتقادات مردمی به ویژه در بحث اختلال‌های جزئی و موقتی درگاه ملی مجوزها در بخش مجوزهای مشاغل خانگی گفت: گاها مشاهده می‌شود که بستر درگاه ملی مجوزها در برخی ساعات دچار اختلال شده که مراتب از طریق وزارتخانه متبوع پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: یکی از مقدمات معرفی متقاضیان استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی، دریافت مجوز مربوط به مشاغل خانگی است که پیش تر از طریق سامانه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدتی نیز از طریق درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود که جهت رفاه حال شهروندان عزیز در مرکز ساماندهی مشاغل خانگی میزهای خدمت و ثبت نام فراهم شده است تا متقاضیان ضمن مراجعه به این مرکز علاوه بر ثبت نام و دریافت مجوز مشاغل خانگی با فعالان این صنف هم در بخش تولید و هم در بخش فروش آشنا شوند.

دارایی در ادامه گفت: فضای مرکز با مساعدت مدیریت شهری کرج در اختیار فعالان مشاغل خانگی قرار گرفته و غرفه‌های عرضه محصولات مشاغل خانگی نیز در اختیار عزیزان قرار می‌گیرد تا بتوانند محصولات و تولیدات خود را در این مرکز به فروش برسانند.

معصومه آقایی مدیر کل امور بانوان استانداری البرز نیز در این بازدید ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته شرکت تعاونی مشاغل خانگی، بر ضرورت آموزش، همراهی و حمایت از فعالان مشاغل خانگی تاکید کرد و گفت: الحمدلله شاهد برپایی نمایشگاه‌های مختلف مشاغل خانگی در سطح استان به ویژه در شهر کرج هستیم که با تلاش‌های اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز فراهم شده است و حمایت مدیریت شهری کرج نیز به کمک فعالان مشاغل خانگی آمده است.

مشاور امور بانوان استاندار البرز خاطرنشان کرد: فرصت‌های بی‌شمار و قابل توجهی در بخش اشتغال بانوان در مشاغل خانگی وجود دارد که به نظر می‌رسد با برپایی نمایشگاه‌های مختلف و تامین غرفه‌های عرضه محصولات مشاغل خانگی در بخش اشتغال بانوان توفیقات بسیار ارزشمندی در استان حاصل شود.

معصومه آقایی در ادامه گفت: با پیگیری‌هایی که از طریق مدیریت شهری کرج از سوی اداره کل امور بانوان استانداری صورت گرفته، امیدواریم در آینده ای نزدیک، شاهد جانمایی و استقرار نمایشگاه دائمی عرضه محصولات مشاغل خانگی در استان البرز به ویژه شهرستان کرج باشیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=15402

برچسب ها