• برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز :

کاهش زمان رسیدگی در هییت های تشخیص و حل اختلاف کارگری در اولویت باشد

  • کد خبر : 15366
  • 13 شهریور 1402 - 10:55
کاهش زمان رسیدگی در هییت های تشخیص و حل اختلاف کارگری در اولویت باشد
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور سرزده در ادارات شهرستان‌های فردیس و جنوب کرج، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان ادارات، در جلسات هیئت حل اختلاف و تشخیص اختلافات کارگری و کارفرمایی دو شهرستان حاضر و بر روند رسیدگی دعاوی نظارت کرد.

عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در شهرستان‌های فردیس و جنوب کرج، در جلسات رسیدگی اختلاف کارگری و کارفرمایی حل اختلاف و تشخیص ضمن نظارت بر روند رسیدگی به دعاوی بر ضرورت دقت و سرعت در رسیدگی در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف تاکید کرد.

دارایی در این نظارت گفت: اعضای محترم هیبت رسیدگی کننده ضمن اینکه باید تمام دقت لازم در بررسی‌های خود را در قضاوت عادلانه و منطبق با قانون در نظر بگیرند، کاهش زمان رسیدگی و جلوگیری از اطاله دادرسی در اولویت باشد.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: باید با مدیریت درست جلسات، اطلاع رسانی های مناسب برای زمان‌های رسیدگی به دعاوی و پیگیری حضور به موقع طرفین دعوا، از اطاله دادرسی جلوگیری شود. به هیچ وجه نمی‌پذیریم مراجعین به دلایل مختلف در ادارات اجرایی معطل شوند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این بازدید، با کارکنان شهرستان‌های فردیس و جنوب کرج گفتگو با نکات و مسائل آنان را بررسی و در برخی موارد دستورات رسیدگی صادر کرد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=15366

برچسب ها