• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

همزمان با هفته دولت ۱۲۰ پروژه در شهرستان اشتهارد افتتاح شد

  • کد خبر : 15356
  • 13 شهریور 1402 - 10:28
همزمان با هفته دولت ۱۲۰ پروژه در شهرستان اشتهارد افتتاح شد
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تحول در حوزه برق رسانی به استان البرز در دولت سیزدهم بی نظیر است که جای قدردانی و خرسندی دارد.

مجتبی عبداللهی در حاشیه بهره برداری از پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت اربعین حسینی، به سفر وزیر نیرو به استان اشاره کرد و افزود: در این سفر ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پیشبرد اهداف وزارت نیرو در استان مصوب شد تا در این حوزه با تدابیر و تصمیماتی که اتخاذ شد تا سال ۱۴۳۰ تمامی نیازها تامین شده است.
وی ادامه داد: کمتر از یک ماه پیش پست ۴۰۰ کیلوولت باغستان افتتاح شد و همچنین مقرر شد ۲ پست ۴۰۰ کیلوولت دیگر نیز در شهر کمالشهر و شهرستان اشتهارد ایجاد شود.
عبداللهی گفت: همچنین پست ۲۳۰ کیلوولت نیز برای شهرستان نظرآباد مورد تصویب قرار گرفت.
وی افزود: اکنون نیز پست ۶۳ کیلوولت شهرک کوثر و بزودی پست ۶۳ کیلوولت امید البرز افتتاح می‌شود.
استاندار البرز گفت: تحول در حوزه برق رسانی به استان البرز در دولت سیزدهم بی نظیر است که جای قدردانی و خرسندی دارد.
وی افزود: این اقدامات و برنامه ها، امید و پویایی را در البرز تقویت می کنند.
عبداللهی گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و با اتحاد، انسجام و همبستگی حاکم، درصدد ایجاد تحول و کسب رضایتمندی مردم خواهیم بود.
آغاز عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی اشتهارد با ظرفیت توسعه ۱۰ مگاوات که با بهره برداری از این پروژه سالانه سه میلیارد مترمکعب گاز نیروگاه حرارتی استفاده از انرژی های تجدیدپذیر کمک به شبکه برق سراسری داشته و اشتغال برای ۴۷۰ نفر در حال اجرا و پنج نفر در زمان بهره برداری خواهد داشت، افتتاح پروژه روکش آسفالت باند شمالی و جنوبی محور ماهدشت به اشتهارد ، مجتمع خدماتی ،رفاهی الماس البرز در این محور که طول این پروژه ۲۵ کیلومتر است و با اعتباری حدود ۵۱۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت، افتتاح سالن ورزشی در روستای مرادتپه ، بهره برداری از فاز توسعه واحد صنعتی تولید کننده انواع روانکارها و گریس های صنعتی با ظرفیت تولید ۱۸ هزار تن در سال و یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار همراه با اشتغالزایی برای ۶۰ نفر از جمله پروژه های افتتاح شده در شهرستان اشتهارد توسط استاندار البرز بود.
همزمان با هفته دولت ۱۲۰ پروژه با اعتباری حدود ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهرستان اشتهارد کلنگ زنی و افتتاح می شود.
فرماندار اشتهارد از تامین چهار هزار مترمربع زمین برای ساخت مسکن کارگران مجرد در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.
ابراهیم کردلو روز یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان اشتهارد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: اکنون پروژه ساخت مسکن کارگران مجرد در اشتهارد از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
وی بیان کرد: یک هزار و ۵۷۵ هکتار زمین در سالجاری برای نهضت ملی مسکن در شهرستان اشتهارد تامین شده است.
کردلو یادآورشد: شهرک ۵۰۰ هکتاری فرد آباد در بخش پلنگ آباد تصویب شده و یک هزار و ۷۰ هکتار نیز به محدوده شهر اشتهارد برای ساخت مسکن کارگری بصورت ویلایی الحاق شده است.
وی گفت: ۳۵ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی با اجرای طرح های پیش بینی شده در این زمینه در شهرستان اشتهارد ساخته خواهد شد.
فرماندار اشتهارد بیان کرد:۱۰ بنگاه املاک غیر مجاز در اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار مسکن و اجاره بها در این شهرستان پلمب شد.
وی افزود: نهضت ملی مسکن از اولویت های دولت سیزدهم در اشتهارد بوده که ۳۳۳ واحد در قالبهای گروه های ساخت خودملکی و ۷۳۴ واحد مسکن کارگری در حال احداث است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=15356