• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج:

بهره برداری از ایستگاه شهید سلطانی و اتصال به خط قطار شهری تهران با تمام توان در حال انجام است

  • کد خبر : 15324
  • 11 شهریور 1402 - 10:41
بهره برداری از  ایستگاه شهید سلطانی و اتصال به خط قطار شهری تهران با تمام توان در حال انجام است
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: بهره برداری از ایستگاه شهید سلطانی و اتصال ایستگاه چهارراه طالقانی به خط قطار شهری تهران با تمام توان در حال انجام است.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ؛ حسین مهاجری در حاشیه آیین گشایش ایستگاه قطار شهری رجایی شهر کرج که با حضور استاندار البرز، فرماندار کرج، شهردار ، اعضای شورای شهر کرج ، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد،اظهار کرد: در مسیر ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی، دو ایستگاه مترو باقی مانده بود؛ یکی میدان سپاه و دیگری سه راه رجایی شهر که به بهره برداری رسید.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه طی یک تا دو سال اخیر، اقدامات و فعالیت های خوبی در زمینه راه اندازی ایستگاه های مترو انجام شده است، تصریح کرد: پیشرفت این پروژه حاصل تلاش شورای شهر و مدیریت شهری برای بهره‌مندی کرج از مترو است.

مهاجری یادآور شد: راه‌اندازی بخشی دیگری از پروژه در آینده نزدیک و زمان‌بندی مناسب برای رسیدن به میدان شهید سلطانی نیازمند برنامه‌ریزی و جلسات کارشناسی ویژه است که با تعامل و همفکری کارشناسان خبره و مدیران شهری و همراهی شورای ششم روزهای خوبی برای پروژه خط دو در پیش خواهد بود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=15324