• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز:

ساماندهی روابط حقوقی اشخاص در معاملات املاک و خودرو در استان البرز

  • کد خبر : 15148
  • 06 شهریور 1402 - 11:41
ساماندهی روابط حقوقی اشخاص در معاملات املاک و خودرو در استان البرز
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با تشریح گام‌های عملی برای ساماندهی روابط حقوقی اشخاص در معاملات املاک و خودرو گفت که این اقدام، گامی مهم و ضروری برای کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی است.

نشست ساماندهی روابط حقوقی اشخاص در معاملات املاک و خودرو به ریاست فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و با هدف پیشگیری از جرایم و تخلفات این صنوف برگزار شد.
نجف‌نیا در این نشست با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اظهار کرد: امسال هم مانند سال گذشته برنامه های متعددی برای پیشگیری از جرایم حوزه املاک و خودرو داریم که برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مشاورین املاک و خودرو، رصد و پایش فعالیت مشاورین این صنوف، راه اندازی گشت های مشترک و انجام بازدیدهای میدانی و پیگیری پلمپ واحدهای صنفی متخلف با مشارکت دادستان های حوزه های قضایی استان بخشی از این برنامه است.
این مقام مسؤول خاطرنشان کرد در سال 1401، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و مشارکت دستگاه های مربوطه، تعداد 1630 پروانه برای مشاورین املاک متقاضی حضور در آموزش های تخصصی صادر شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=15148