راه اندازی میز خدمت در شهرداری از اتلاف وقت ارباب رجوع جلوگیری می کند

قدیانلو گفت: یکی از اهداف تحول اداری، ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری است لذا ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب، مناسب و موثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری دارای اهمیت ویژه ای است.

وی افزود: شهرداری ها در صف مقدم خدمت به مردم هستند و قطعا خدمت بی منت به مردم باید سرلوحه خدمت صادقانه مدیران و پرسنل شهرداری باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر بیان کرد: خدمت صادقانه و بی منت و حل مشکلات مردم باید به یک عادت و رفتار دائمی مجموعه شهرداری تبدیل شود.

وی عنوان کرد: به جهت ایفای مطلوب وظایف محوله شهرداری مهمترین مسئله میزان اعتمادی است که مردم باید به مجموعه شهرداری داشته باشد.

وی افزود: پیشنهاد می شود با راه اندازی میز خدمت در شهرداری کلیه امورات مراجعین پیگیری و از اتلاف وقت شهروندان جلوگیری شود.

قدیانلو در پایان گفت: امیدوارم فردی که مسئولیت می پذیرد با گشاده رویی، تسلط به امور محوله و با رعایت ادب و نزاکت در گفتار راهنمای مراجعان شریف و فهیم محمدشهری باشد و خشنودی خداوند و رضایت مردم را جلب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا