• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز خبر داد:

30 واحد صنعتی آماده افتتاح در استان البرز همزمان با هفته دولت

  • کد خبر : 15024
  • 03 شهریور 1402 - 20:13
30 واحد صنعتی آماده افتتاح در استان البرز همزمان با هفته دولت
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دولت، 30 واحد صنعتی در استان البرز با سرمایه گذاری بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان آماده بهره برداری و افتتاح هستند.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز؛ دکتر محمد انصاری ادامه داد: از این تعداد واحد صنعتی آماده افتتاح، 15 واحد در شهرستان اشتهارد، 4 واحد در شهرستان کرج، 3 واحد در شهرستان نظرآباد و 2 واحد در شهرستان ساوجبلاغ قرار دارند و زمینه اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 3000 نفر را فراهم می آورند.

وی افزود: این واحدها در زمینه تولید انواع صنایع غذایی، دارویی، نساجی، خودرویی، صنایع آلومینیوم، تولید فیلم های صنعتی و…، فعالیت خواهند نمود.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اضافه کرد: در هفته پیش روی همچنین عملیات اجرایی 30 طرح جدید صنعتی در شهرستان های اشتهارد و کرج آغاز خواهد شد.

انصاری گفت: با تکمیل و افتتاح این 30 طرح با پیش بینی سرمایه‌گذاری بالغ بر 6 هزار و 907 میلیارد تومان زمینه اشتغالزایی برای بیش از 1000 نفر فرآهم خواهد شد.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پایان با اشاره به برنامه ساماندهی معادن کوچک مقیاس توسط وزارت صمت، گفت: در همین چارچوب و همزمان با هفته دولت 18 معدن در سطح استان نیز در شهرستان های کرج، اشتهارد، طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد با سرمایه گذاری اولیه حدود 73 میلیارد تومان و امکان تعداد اشتغال آفرینی برای 140 نفر از طریق مزایده آماده واگذاری خواهند بود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=15024

برچسب ها