گندم کاران به زودی طلب خود را از دولت دریافت خواهند کرد

در این جلسه گزارشی از وضعیت خرید تضمینی گندم و مقایسه آن با میزان خرید در سال های گذشته ارائه شد.

میزان خرید تضمینی گندم در حال حاضر از مرز ۱۰ میلیون تن عبور کرده که بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن از میزان خرید سال گذشته و ۶ میلیون تن از سال ماقبل آن بیشتر و افزایش خرید داشته است.

تاکنون بابت خرید بیش از ۱۰ میلیون تن گندم تولید داخل، حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است و با حمایت و اهتمام ویژه آیت الله رییسی رئیس محترم جمهور، مقرر شده است که وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت نفت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ۵۰ هزار میلیارد تومان دیگر را به زودی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی جهت پرداخت طلب گندم کاران قرار دهند و تلاش کنند هر چه سریعتر ۳۰ هزار میلیارد تومان دیگر مورد نیاز خرید گندم را هم در اولین فرصت تامین تا باقیمانده مطالبات کشاورزان گندمکار نیز پرداخت شود.

کشاورزان اهتمام دولت سیزدهم را در نظر دارند و توجه دارند با همه کوتاهی ها، وضع نسبت به قبل بسیار بهتر است و فراموش نمی کنند دولت هایی که با حجم وسیعی از ادعا، مطالبات گندم کاران را تا بهمن ماه هم پرداخت نمی کردند.

در هر صورت تا حصول نتیجه و پرداخت طلب گندم کاران و کشاورزان به عنوان افسران_تامین_امنیت_غذایی_کشور پیگیر این مهم هستیم و آن را با جدیت مطالبه خواهیم نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا