عملکرد عبداللهی استاندار محبوب البرز ، برگ زرینی در دولت مردمی سیزدهم ، قابل تحسین است

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای اطلاع رسانی این استان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت بیان داشت: دو سال از دولت سیزدهم گذشت. در این دو سال، دولت مردمی فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت‌سر گذاشت و با مشکلات داخلی و خارجی متعددی دست‌وپنجه نرم کرد و با چالش‌های جدی مواجه بوده که مهمترینش آشوب ها و ناآرامی های طراحی شده از سوی جریان معاند و دولت‌های مستکبر بود. اما با این حال، از تمرکز دولت بر حل مسائل و مشکلات مردم فرو کاسته نشده و مسیر تحول و پیشرفت همچنان ادامه دارد.
وی افزود: همچنین رویکرد اصلی این دولت بر ارتباط مستقیم با مردم و نخبگان، با هدف فراهم کردن فضایی برای گفتگو، شنیدن نیازها و مشکلات افراد و دریافت پیشنهادات و انتقادات آن‌ها بوده است. دولت سیزدهم تلاش کرده است تا با برگزاری جلسات و گفتگوهای عمومی، از طریق رسانه‌های مختلف و همچنین در نشست‌ها و جلسات خصوصی با نخبگان، بازخورد مردم را دریافت کند و بر اساس آن اقدامات لازم را به عمل آورد.
دبیرشورای اطلاع رسانی استان البرز، تصریح کرد: مردمی بودن، از مردم شنیدن و در میان مردم بودن، شعارهای پرتکرار دولت سیزدهم بوده و هست، موضوعی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران به آن اشاره و به رئیس جمهور توصیه کردند: “دولت مردمی را که شعار ایشان بود، در واقعیت محقق کنند و به معنای واقعی کلمه با مردم، در کنار مردم، در میان مردم باشند. مردم یعنی همه‌ مردم؛ بدون امتیازهای طبقاتی و گروهی.”
ایشان در کنار طرح مسائل و مشکلات و توجه دادن مسئولان و ارائه راهکارها برای رفع چالش ها، در دیدار با آیت الله رئیسی و مسئولان دولت سیزدهم به توفیقات این دولت طی ۲ سال گذشته هم اشاره کردند که زنده کردن امید و اعتماد در مردم، سفرهای استانی، سرعت عمل، زدودن رقابت های منفی از روابط بین قوا، جوانگرایی، احتراز دولت از فرافکنی و بهانه تراشی، رویکرد خوب در زمینه سیاست خارجی، برجسته شدن شعارهای اسلام همچون عدالت طلبی، پرهیز از اشرافی گری، حمایت از مستضعفان، استکبار ستیزی، بهره وری، کاهش وابستگی به صادرات نفت خام و احیای معادن از جمله این موارد است.
جابری انصاری خاطرنشان کرد: در این راستا حضور ارزشمند استانداران در راس امور استانها به ویژه استاندار محبوب و مردمی استان البرز جناب آقای دکتر عبداللهی و تمهیدات ایشان برای این استان برگ زرین دیگری بر داهیه های جناب آقای دکتر رییسی، رییس جمهور ارجمند ایران است که پیشرفت امروز ایران مرهون تلاش شبانه روزی ایشان و دولت خدمتگزار است که مردم در حداقلی ترین خدمات کشور نظیر آب، برق، گاز و مخابرات دیگر خدمات اجتماعی در کشور شاهد آن هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ابراز داشت: بزرگترین رسالت امروز رسانه ها و پایگاه های خبری و خبرنگاران ،بازتاب گسترده خدمات و موفقیت های ارزشمند دولت سیزدهم است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از کلیه رسانه ها و خبرنگارانی که به پوشش و انعکاس این امر مهم بپردازند ، ضمن تقدیر شایسته ، جوائز ارزنده ای اهداء می کند .
دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: دستگاه های اجرایی گزارش اقدامات خود در قالب های پیشنهادی گزارش، یادداشت، مقاله، اینفوگرافی، فتوتیتر، دیجیتال پرینت، تیزر، موشن و کلیپ های تقاطعی را در شبکه پیام رسان ایتا به شماره 09194577230 ارسال نمایند تا در کانال شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز که در شبکه پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/shoraye_etelaresanidolat_Alborz تشکیل شده است، اطلاع رسانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا