مشکلی در تامین و توزیع سوخت در سطح کشور وجود ندارد

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن بازدید از تاسیات انبار نفت شهیددولتی کرج و عرض خداقوت به کارکنان،عملکرد واحدهای مختلف در تامین و توزیع سوخت منطقه البرز را مورد ارزیابی قرار دادند.

علی‌اکبر نژادعلی در نشستی که با حضور معاونین و روسای واحدهای ستادی و عملیاتی منطقه البرز برگزار شد گفت: با توجه به وظیفه اصلی شرکت ملی پخش که همان تامین و توزیع بموقع سوخت درسطح کشورمی باشد هیچ مشکلی در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان وجود ندارد.
نژادعلی با اشاره به اینکه منطقه البرز یکی از مناطق استراتژیک و تاثیر گذار در ارسال و تأمین سوخت در بین مناطق 37گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های ایران است، افزود:کارکنان منطقه البرز با برنامه ریزی،مدیریت صحیح و مناسب، ارائه سوخت بموقع به شهروندان را در اولویت خود قرار دهند.
در این بازدید علی اکبر نژادعلی بهمراه مشاور مدیرعامل، علی اصغر عباسی و رئیس دفتر مدیر عامل، سعید رحمان سالاری ضمن بازدید از تاسیسات انبار نفت از نزدیک با کارکنان عملیاتی و رانندگان نفتکش های شرکت های حمل و نقل دیدار کردند.
در پایان این نشست، مدیرعامل با تشکر از زحمات مدیر و کارکنان منطقه، فعالیت‌ها و اقدامات مطلوب منطقه البرز را نشان از وجود نیروهای با دانش فنی بالا و خلاق دانست که باعث تسهیل در فرآیند عملیات سوخت‌رسانی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا