پیام تبریک فرماندار شهرستان چهارباغ به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

بیست و ششم مردادماه ١٣۶۹ ملت قهرمان ایران شاهد حضور ازادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارت گاه های رژیم بعث عراق قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند و بی تردید از روزهای ماندگاری است که هیچ گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد.

آزادگان ارزشمند ترین سرمایه برای ادامه آرمان ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند. این دلاور مردان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمن ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

اینجانب این روز بزرگ را به عموم مردم ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان ، آن یادگاران ارزشمند سال های‌ سخت و غرور آفرین سراسر کشور، به ویژه یادگاران ارزشمند شهرستان چهارباغ تبریک عرض نموده و از درگاه قادر متعال برای این عزیزان که از ذخیره‌های مهم انقلاب هستند آرزوی توفیق روز افزون مسالت دارم.

«جعفری اسکندرلو»
«فرماندار شهرستان چهارباغ»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا