سی امین نمایشگاه «مگا شو» تایلند برگزار شد

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون استان البرز، رییس انجمن زنان کارآفرین و هنرمند کشور و نماینده اتاق تعاون استان البرز با حضور در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مگا شو تایلند در حالی برگزار شد که، برای اولین بار هنرمندان صنایع دستی ایران در آن شرکت داشته و آثار خود را به نمایش گذاشتند.
منیژه مختاری هدف از حضور در این نمایشگاه را ، پیدا کردن شریک تجاری و همچنین شناساندن توانمندی های ایران را در تمام حوزه ها به خصوص صنایع دستی دانست و افزود: آنچه که مهم بنظر می رسد این است که، نمایشگاه ها نقش مهمی در ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات از ظرفیت های کشورها را می توانند به منصه ظهور رسانند و این دروازه ارتباطی می تواند بین شرکای تجاری پل همکاری جهت انتقال دانش فنی و همچنین فروش محصولات تولیدی کشور متبوع، ایجاد کند.
وی در بخش دیگری به اهمیت حضور ایران در این نمایشگاه ، اذعان داشت : با توجه به این که، کشور ایران سرزمین هنرپروری است و ظرفیت بالقوه ای در حوزه های مختلف دارد، لذا این نمایشگاه یکی از راه‌های ورود کالاهای ایرانی به این عرصه است.امابشرطی که، بتواند در رقابت کیفی و کمی حرفی برای گفتن در مقایسه با کالاهای دیگر رقبا داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در بازارهای جهانی نقشی داشته باشیم می‌بایست بتوانیم از کیفیت محصولات رقبای خود آگاه شویم و با نمونه‌های ایرانی مقایسه کنیم. همچنین پیدا کردن مشتری تایلندی می‌تواند چرخ‌های کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنایع‌دستی ما را بچرخاند.

نماینده اتاق تعاون استان البرز از دستاوردهای این نمایشگاه را جلسه ورایزنی با مسئول امور زنان تایلند در رایزنی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: برگزاری جشنواره صنایع دستی با حمایت شهرداری بانکوک از جمله آن بود.
وی همچنین در پایان تشکر و قدردانی خود را به عنوان تنها نماینده ایران از سوی اتاق تعاون استان البرز از جناب آقای زارع رایزن جمهوری اسلامی ایران که امکان حضور دراین کشور ونمایشگاه« مگا شو» را فراهم کرده بودند ، اعلام داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا