• برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
10
آیین اجرای نمایش خوانی

“با هنر نمایش حال دلتان خوب میشود.”

  • کد خبر : 1442
  • 29 آبان 1400 - 14:12
“با هنر نمایش حال دلتان خوب میشود.”
استاد لطفعلی توده فلاح نویسنده و کارگردان تئاتر ایران در آیین اجرای نمایش خوانی "نمایشنامه پرواز" به کارگردانی دنیا نقیبی، با بیان اینکه با هنر نمایش حال دل آدم خوب میشود، افزود هنر نمایش به کودکان و نوجوانان اعتماد به نفس، قدرت بیان، جرات حضور، تشخص و شادابی می دهد.

به گزارش کوه سرفراز، نویسنده “نمایشنامه پرواز” در ادامه سخنرانی کوتاه خود بیان داشت: حضور مادران و پدران در کنار کودکان و نوجوانان شان برای تمرین و اجرای یک اثر هنری، چنان در شکل گیری شخصیت اجتماعی آنان تاثیر گذار است که با هیچ متد تربیتی دیگر قابل مقایسه نیست. بنابراین خانواده ها به این نکته توجه اساسی داشته باشند که حضور آنها فقط یک اتفاق ساده محافظتی نیست بلکه تکمیل شخصیت پردازی عزیزان خود در عرصه فعالیت های اجتماعی است.
استاد توده فلاح با تقدیر و قدردانی از کارگردان نمایش و عوامل اجرایی و بازیگران نمایش خوانی، نمایشنامه پرواز اظهار داشت؛ خانم دنیا نقیبی با به اجرا گذاشتن نمایش خوانی پرواز حال دل همه مخاطبان را خوش کردند. و این اجرای موفق این گروه قابل تحسین است. وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از موسسه فرهنگی شهر سایه و اساتید معزز و مدیران شایسته آن افزود استعداد یابی و آموزش و تقویت بنیه هنری کودکان و نوجوانان امر خطیری است که خوشبختانه این موسسه وزین از عهده آن بخوبی بر آمده است.
نویسنده و کارگردان البرزی از مدیران شایسته و مالکیت فرهیخته مجموعه بزرگ و بینظیر رفاهی و اقتصادی مهراد مال تشکر ویژه ایی داشت که بستر فعالیت هنرمندان عزیز البرزی را فراهم کرده اند.
لازم به یادآوری است که نمایشنامه “پرواز ” به نویسندگی استاد لطفعلی توده فلاح و کارگردانی خانم دنیا نقیبی و به تهیه کنندگی موسسه فرهنگ شهر سایه روز شنبه بیست و دوم آبان در مهراد مال کرج با هنرمندی:
۹ بازیگر کودک و نوجوان در ساعت ۱۸ خوانش شد.
همچنین هنرمندان فرهیخته ای چون اقایان بهمن بهمن دار،علی ذبیحی، رضا رباط جزئ، رامین مولایی، شوندی، مهری، مهدی یغمایی، عبدالرضا یعقوبی، حسین روستا، دکتر  رحیم خستو، مجید کوچکی و سرکار خانم هانیه کریمی به تماشای کار نشستند.
بازیگران به تربیت ایفای نقش:
روشنک لنگری
نیروانا کوچکی
آبتین مرادی
آیناز خرمی
غزل صادقی
امیرپارسا حسین پور
سارینا پیداوس
دانیال نیکلا
رها لنگری
عوامل صحنه:
دستیارکارگردان: کیمیا حمزه
مدیرتولید: شیرین عباسی
عکاس: دنیا خشنو
گریمور: علی اکبر صادقیان
نوازنده: امیر رفیعا
تهیه کننده: موسسه فرهنگ شهر سایه
با تشکر از جناب آقای کاظمی مالک محترم و جناب آقای دکتر خستو مدیر مجموعه فرهنگی هنری مهرادمال
در این آیین آقای رامین ملایی رئیس انجمن نمایش کرج که بیست هفت سال پیش در همین نمایش نقش آفرینی کرده بودند با حضور در روی صحنه بازیگران را تشویق و مورد محبت خود قرار دادند. ‌ایشان با بیان کوتاهی تشکیل انجمن نمایش کودک و نوجوان را به مخاطبان وعده دادند.
جناب آقای بهمن بهمن دار هنرمند پیش کسوت البرزی و رضا رباط جزی نیز با بیانات کوتاهی، در روی صحنه بازیگران نمایش پرواز را مورد تشویق قرار دادند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=1442