• برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2
صالحی عضوشورای شهرهشتگرد:

اولین‌تونل‌نوری‌هشتگرد‌ باقابلیت برنامه‌پذیری و بروز رسانی

  • کد خبر : 14204
  • 14 مرداد 1402 - 2:31
اولین‌تونل‌نوری‌هشتگرد‌ باقابلیت برنامه‌پذیری و بروز رسانی
مهندس‌نرگس‌صالحی،‌عضوشورای‌شهر‌هشتگرد درخصوص بهره برداری از اولین تونل نوری هشتگرد گفت: این مجموعه تونل نوری با ماژول های nrfکه مجهز به سیستم wifi داخلی هستندو نیزدارای قابلیت برنامه پذیری و یا تغییر و بروز رسانی در نحوه نور پردازی می باشند.

عضو شورای شهر هشتگرد،بااشاره به اعتبارهزینه شده در طرح تونل نوری به مبلغ ۳۰۰ ملیون تومان، گفت: طول مسیرتونل بیش از ۷۰متراست و اجزای تشکیل دهنده سیستم نورپردازی شامل: ریسه های پیکسلی ۴ سانت فول کالر و هر سازه فلزی نیز دارای دوردیف شعله هستند که هر شعله ۹عدد smd هست که از تولیدات ومحصولات شرکت های دانش بنیان داخلی استفاده شده است،
مهندس صالحی توضیح داد: تمامی شعله ها بارزین صنعتی ضد اب شده و سیستم اتصال زمین (ارت)نیز بزای حفاظت بیشتر در نظر گرفته شده است. همچنین تمامی شعله ها قابلیت نشکن وانتی uvدارند که وبراثر تابش مستقیم نور خورشید تغییر رنگ نخواهند داد.
وی باتاکید براینکه این ماژول ها قابلیت وصل به انواع سیستم های هوشمند و اندروید نیز دارند،تصریح کرد: ولتاژ کار تونل نوری ۱۲ ولت در نظر گرفته شده که در صورت بروز هرگونه اتصالی در بدنه سازه هیچ گونه خطری برای افراد و یا عابرین نخواهد داشت.
عضوشورای شهرهشتگرد درادامه مشخصات آرکها والمانها را در طرح تونل نوری هشتگرد به شرح زیرعنوان کرد:
مشخصات آرکها:
نوع سازه: فلزی
تعداد آرکها ۱۰ عدد
فاصله بین آرکها حدود ۷ متر
فاصله پایه ها: ۴ متر و ده سانت
ارتفاع قوس: ۳ متر و ۸۰ سانت
عرض سازه ۶۰ سانت بافته شده بصورت حصیری
المانها:
۵ عدد نیمکت بتنی مدرن
ده عدد گُلجای (فلاورباکس) در طول مسیر تونل نوری نصب شده است

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=14204

برچسب ها