هنری ارزشمند از شهرداری چهارباغ

وارد شهر چهارباغ که می شوید _همان طور که از نامش پیداست_ طبیعت و باغات و درختان نظر هر بیننده یی را به خود جلب می کنند، انگاری که ریه شهر پر از اکسیژن است

درختان سربه فلک کشیده با قدمت بالا و درختان جدیدی که شهرداری چهارباغ کاشته در کنار مراکز تولید گل و گیاه جلوه ی خاصی به مهد گل پامچال بخشیده است.
اصولا درخت و گل و گیاه زمانی جذاب و دیدنی است که زنده باشد اما وقتی از ریشه درآمده یا خشک شده باشد اگر به آن پرداخته نشود علاوه بر زشتی، سیما و منظر شهری را هم با تهدید مواجه خواهد کرد.
درخت های خشک یا از ریشه درآمده در هر شهری هستند و شاید علاقه کسی را به خود جلب نکنند اما با یک دست هنرمندانه، آنها می‌توانند تبدیل به آثار هنری شگفت انگیزی بشوند. برای شکل دادن به چنین مجسمه‌هایی نیاز به کاری دشوار است،‌ آثار هنری پسندیده یی که به اندازه کافی خاص هستند تا سختی‌های کار و یا طنز و مفهومی که در آن نهفته است را بازگو کنند.کاری که این روزها مدیریت شهری چهارباغ با نگاهی خلاقانه در راستای ارتقای زیبایی سیما و منظر شهری، افزایش جاذبه ، استفاده بهینه از طبیعت و بهره مندی از هنر تجسمی به آن می پردازد.

لطفا به عکس ها نگاه کنید. این آثار هنری با پیشنهاد خلاقانه ظرف چند هفته تلاش هنرمندانه مدیریت شهری و با دستان هنرمندان خوش ذوق از درختانی که به سادگی از کنار آن ها می گذشتید خلق شده اند.
آثاری که دیگر به سادگی نمی توانید از کنار آن ها بگذرید.

صادق بابکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا