• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
رییس اتحادیه مصنوعات فلزی شهرستان ساوجبلاغ:

۶۰ درصد شکایات صنفی مردم ساوجبلاغ مربوط به کابینت و تعمیر لوازم خانگی است

  • کد خبر : 13783
  • 04 مرداد 1402 - 14:02
۶۰ درصد شکایات صنفی مردم ساوجبلاغ مربوط به کابینت و تعمیر لوازم خانگی است
مولود مجیدی در افزود: براین اساس از ۱۰۰مورد شکایت واصله به اتحادیه مصنوعات فلزی شهرستان ساوجبلاغ درسالجاری ۶۰مورد مربوط به کابینت و تعمیر لوازم خانگی بوده که شاکیان بر اثر عدم اطلاع از شرایط دریافت خدمات ضرر و زیان بزرگی را متحمل شده اند.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از ایرنا، رییس اتحادیه مصنوعات فلزی اتاق اصناف ساوجبلاغ بیان کرد: شاکیان در بسیاری از پرونده ها خدمات را از طریق فضای مجازی و یا تراکت های که در سطح شهر پخش شده دریافت می‌کنند که کیفیت مطلوب و مورد نظر فرد شاکی را نداشته است.

مجیدی افزود: نداشتن پروانه صنفی سبب شده که اتحادیه نتواند به بعضی از شکایات رسیدگی کند چراکه فرد خدمت دهنده صرفا یک شماره تلفن بوده که آن هم گاها خاموش می‌کنند و یا حاضر به پذیرش و پاسخگویی نیست.
رییس اتحادیه مصنوعات فلزی شهرستان ساوجبلاغ یادآور شد: از شهروندان درخواست می شود برای دریافت خدمت از داشتن پروانه کسب واحد صنفی مطمئن شوند و بین شخص خدمت دهنده و خدمت گیرنده یک قرارداد منعقد شود تا در صورت بروز مشکل بتوان به صورت قانونی پیگیر شد.
وی با اشاره به توسعه شهرستان ساوجبلاغ از نظر ساخت مسکن گفت: همچنین از پیمانکاران و انبوسازان انتظار می رود که خدمات گازکشی و آتش نشانی واحدهای مسکونی را به کسانی بدهند که دارای پروانه فعالیت و تاییدیه نظام مهندسی باشد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=13783