تولیدات مازاد موسسه رازی صادر می شود

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر علی اسحاقی در نخستین روز بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته در غرفه موسسه حضور یافت.
وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برپایی غرفه موسسه، در پاسخ به پرسش خبرنگاران حاضر در غرفه گفت: عمده تحقیقات دامپزشکی موسسه رازی در زمینه تشخیص بیماری ها و توسعه محصولات جدید برای مقابله با بیماری های نوظهور و نوپدید است.
دکتر اسحاقی، معرفی محصولات جدید و جذب مشتری را از اهداف حضور موسسه رازی در نمایشگاه عنوان کرد و افزود: تولیدات موسسه رازی بالغ بر سه و نیم میلیارد دز انواع واکسن های پزشکی، دامپزشکی و سایر فراورده های بیولوژیک است که حجم عمده تولیدات این موسسه را واکسن های طیور شامل می شود و قادر است با افرایش تولید واکسن های طیور، نیاز کشور تا ۶ میلیارد دز در سال را تامین کند.
وی با بیان این که بیش از ۹۲ درصد نیاز کشور به واکسن های دامی در موسسه رازی تولید می شود، اضافه کرد: باقی نیاز بازار توسط واکسن سازان داخلی فراهم می شود.
رئیس موسسه رازی درباره رویکردهای صادراتی این موسسه نیز توضیح داد: وظیفه اصلی موسسه تامین نیاز داخل کشور است اما در حوزه پزشکی که ظرفیت تولید موسسه بیش از نیاز داخلی است، صادرات داریم و در فراورده های دام و طیور نیز، مازاد نیاز داخل صادر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا