• برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5

برگزاری مجمع سالیانه هیئت ورزشهای همگانی استان البرز

  • کد خبر : 13462
  • 28 تیر 1402 - 10:28
برگزاری مجمع سالیانه هیئت ورزشهای همگانی استان البرز
مجمع سالیانه هیئت ورزشهای همگانی البرز در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، این مجمع با حضور خلیلی سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی، فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، مقصودی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل، رحمتی رئیس هیئت ورزشهای همگانی و اعضای مجمع هیئت در سالن اجتماعات اداره کل انجام گرفت.
در این مجمع گزارش عملکرد ورزشی و مالی هیئت در سال 1401 و برنامه های سال جاری توسط رئیس، دبیر و خزانه دار هیئت به اطلاع مجمع رسید و مورد تایید و تصویب اعضا قرار گرفت.
فروغی در ابتدای مجمع با بیان این که ” هیئتی مانند ورزشهای همگانی به اندازه یک اداره کل مشغله دارد ” اظهار کرد: کار در ورزش البرز و کرج بسیار سخت است، اما همه ی ما وظیفه داریم این مسیر را با همچنان با صلابت و پر تلاش ادامه دهیم.
وی با اشاره به این که ” مسائل کشور در موضوع فاف و حجاب برای ما بسیا مهم و تعیین کننده است ” گفت: کسانی که از ساختار قانون خارج شده و به قانون کشور در حوزه عفاف و حجاب اهمیت نمی دهند، نباید در هیئت های ورزشی مسئولیت داشته باشند.
در ادامه خلیلی با بیان این که ” بزرگترین کار ما این است که مردم به ورزش احساس نیاز کنند ” عنوان کرد: تمام تلاش‌های ما و زحماتی که شما می کشید در جمله کوتاه مقام معظم رهبری که فرمودند: ” ورزش کلید سلامتی است ” به بهترین شکل ممکن تبئین شده است
وی افزود: از اساسی ترین سیاست‌های فدراسیون ورزشهای همگانی این است که ورزش براحتی در دسترس مردم قرار گرفته و همه اقشار به سادگی بتوانند به آن بپردازند.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی تصریح کرد: هدف ما این است که مردم را به تحرک و پویایی وا داشته و در جامعه نشاط ایجاد شود که اگر بتوانیم این فرهنگ سازی و نیاز را در مردم ایجاد کنیم، به هدف خود رسیده ایم.
لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=13462