• برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3
به همت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی هشتگرد:

اولین خانه فرهنگ و هنر شهر هشتگرد افتتاح شد

  • کد خبر : 13434
  • 28 تیر 1402 - 4:44
اولین خانه فرهنگ و هنر شهر هشتگرد افتتاح شد
اولین خانه فرهنگ و هنر شهر هشتگرد با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد و با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر، امام جمعه شهرستان ، مسوولان و هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش کوه سرفراز محمدرضا کاشف رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هشتگرد در این آیین گفت: در این روزها بخشی از آمال و آرزوهای نسل بنده در راه تحقق است چرا که اثر مکتوبی در زمینه اساتید، بزرگان و مشاهیر شهرمان کتاب مشاهیر هشتگرد به قلم دکتر عسگری به زودی رونمایی خواهد شد.
کاشف اظهار کرد: گذر فرهنگی به همراهی شورا و شهرداری،در هفته دولت به زمین زده شده و تا ۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: متاسفانه در گذشته‌ جشنواره ای برای به چالش کشیدن نبوغ نداشتیم که در این خصوص جشنواره چشمه چند روز گذشته برگزار شد.
مهندس،کاشف با اشاره به فعالیت های آتی خانه فرهنگ هشتگرد تصريح کرد: خانه فرهنگ محلی برای برگزیدگان جشنواره چشمه و بهره‌مندی از اساتید برجسته شهرمان و حمایت از فرهیختگان و هنرمندان شهرمان خواهد بود.
این عضو پارلمان شهری هشتگرد ادامه داد: در این خانه دوره هایی برای رسته های مختلف هنری و برای استعدادهای شهرمان برگزار خواهد شد.
وی افزود: ما سربازان‌نظام با توجه به وظایف مدیریت شهری،و پارلمان شهری قصد داریم فرهنگ را اولویت فعالیت‌ها قرار دهیم و پیوست فرهنگی را در تمامی فعالیت‌ها مورد توجه قرار دهیم که در این زمینه رهنمودهای امام‌جمعه و شهردار شهرمان روشنای راه ما در این راستا بوده است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=13434

برچسب ها