• برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
4
درنشست خبری امام جمعه فردیس مطرح شد:

فرازونشیب‌های‌استعفای شهردار‌فردیس/ احمدی نژاد‌می‌ماندیا‌می‌رود!

  • کد خبر : 13424
  • 28 تیر 1402 - 3:44
فرازونشیب‌های‌استعفای شهردار‌فردیس/ احمدی نژاد‌می‌ماندیا‌می‌رود!
حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌،‌‌دکترسید‌ابراهیم حسینی،‌‌امام جمعه‌فردیس در نشست خبری با اصحاب رسانه با‌بیان اینکه ثبات مدیریت شهری خط قرمز ماست، گفت:مسئله استعفای شهردار فردیس واقعیت داشت اما سعی کردیم با دستگاه‌های ذیربط حمایت کنیم تا مشکلات شهردار برطرف شود و ثبات مدیریتی در فردیس برقرار باشد.

امام جمعه فردیس درپاسخ به خبرنگارما درخصوص استعفای شهردار فردیس گفت: زیاده خواهی افراد،مسایل شخصی و مشکلات‌اداری باعث‌شد‌تا موضوع استعفای شهردار مطرح شود.
لذا‌در این مسئله ورود کردیم و با زیاده‌خواهی‌ها مقابله کردیم. دستگاه‌های دیگر پای کار آمدند و به این نتیجه رسیدیم که این شهردار فعلا پای کار بماند،چراکه ثبات مدیریت در شهر، به نفع مردم خواهد بود.
امام جمعه فردیس با تاکید بر اینکه معتقدیم که افراد نباید مقابل هم باشند، اضافه کرد: شورای شهر فردیس نیز تذکر گرفته است که چالش ایجاد نکنند و با هم همراه و همسو شوند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر «طرح سوال از شهردار فردیس توسط شورای شهر»، ادامه داد: اعضای شورا‌حق طرح سوال دارند، اما خط قرمز ما ثبات مدیریت شهری است و در غیراین صورت برخورد می‌کنیم.
دکترحسینی باانتقاد‌از وضعیت شورای شهر گفت: بااینکه انتخابات شورای شهر فردیس در ادوار گذشته با اما و اگرها مواجه بوده است، اظهار کرد: امروز شاهدیم که همچنان شورای شهر فردیس به ثبات نرسیده است و افراد در حال رفت و آمد هستند! 
امام جمعه فردیس ادامه داد: این تغییر و تحولات و عدم ثبات در شورای شهر فردیس منجر به اعتبار زدایی می‌شود و مشروعیت تصمیمات را زیر سوال می‌برد.
حسینی با تاکید بر اینکه طی مدت زمان باقیمانده تا انتخابات باید در راستای آگاه‌سازی مردم و تبیین شرایط اقدام شود، یادآور شد: اصحاب رسانه می‌توانند در این حوزه نقش مهمی را ایفا کنند.
وی تاکید کرد: مشروعیت سیاسی که عامل قدرت است تنها با حضور یکپارچه مردم محقق می‌شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=13424

برچسب ها