• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
طی مراسمی برگزارشد:

خادمان و پیرغلامان حسینی (ع) شهر گلسار در آستانه ماه محرم تجلیل شدند

  • کد خبر : 13371
  • 26 تیر 1402 - 10:33
خادمان و پیرغلامان حسینی (ع) شهر گلسار در آستانه ماه محرم تجلیل شدند
در آستانه فرا رسیدن ماه محرم حسینی (ع) با حضور خانواده معظم شهدا ، حجت الاسلام و المسلمین مختاری ( امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ) ، امام جماعت ، هیئت امنا و هیئت عزاداری مسجد جامع صاحب الزمان (عج) ، مسئولین هیئات مذهبی شهر ، فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و بسیجیان مراسم تجلیل از خادمان و پیرغلامان حسینی (ع) شهر گلسار به همت هیئت مذهبی و هیئت امنای مسجد و پایگاه مقاومت بسیج شهید امین پور و شهرداری گلسار برگزار گردید .

در ابتدای مراسم علی کوه خیل مسئول هیئت مذهبی مسجد به خوش آمدگویی به حاضرین پرداخت و بیان داشت امیدواریم با برپایی نماز جماعت در ایام عزاداری سرو و سالار شهیدان رهرو آن حضرت باشیم ‌.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در خصوص عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) و برکات عزاداری و سوگواری بر حضرت سید الشهدا به ایراد سخنرانی و حاج سید صادق عبادی نیز در مدح امام حسین (ع) و یارانش به مدیحه سرایی پرداختند .

پرچم گردانی ، پخش کلیپ پذیرایی و تجلیل از خادمان و پیر غلامان حسینی (ع) بخش های دیگر این مراسم بودند .

همچنین در پایان اعضای هیئت مذهبی و هیئت امنای مسجد با حضور در منزل حاج امین خرمجاه و حاج موسی کیاروستا از مادحین و پیرغلامان اهل بیت (ع) از ابن عزیزان تجلیل به عمل آوردند .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=13371