ظرفیت پاسخگویی مرکز ۱۲۲ آبفای البرز افزایش یافت

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی آبفای البرز ،به منظور افزایش رضایت مندی مشترکان و تماس گیرندگان با مرکز ۱۲۲ (مرکز ارتباط با مشترکان آبفا)،تعداد نیروهای مرکز ۱۲۲ به ۲۰ کارشناس پاسخگو افزایش یافته است.
بر اساس گزارش ،پس از راه اندازی تلفن گویا در خرداد ماه از ۲۲ تیرماه نیز ورودی ارتباط تلفنی با اقدامات اصلاحی و بهره گیری از فن آوری فیبر نوری از ۳۰ به ۹۰ خط افزایش یافته به ترتیب میزان اشغال بودن خطوط تلفن این مرکز در مواقع افت فشار ،قطع آب و بروز حوادث غیرمترقبه به میزان قابل توجهی کاهش یافته که می‌تواند موجب افزایش رضایت مردم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا