به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی آبفای البرز ،به منظور افزایش رضایت مندی مشترکان و تماس گیرندگان با مرکز ۱۲۲ (مرکز ارتباط با مشترکان آبفا)،تعداد نیروهای مرکز ۱۲۲ به ۲۰ کارشناس پاسخگو افزایش یافته است.
بر اساس گزارش ،پس از راه اندازی تلفن گویا در خرداد ماه از ۲۲ تیرماه نیز ورودی ارتباط تلفنی با اقدامات اصلاحی و بهره گیری از فن آوری فیبر نوری از ۳۰ به ۹۰ خط افزایش یافته به ترتيب میزان اشغال بودن خطوط تلفن این مرکز در مواقع افت فشار ،قطع آب و بروز حوادث غیرمترقبه به میزان قابل توجهی کاهش یافته که میتواند موجب افزایش رضایت مردم شود.
به منظور افزایش رضایت مندی مشترکان و تماس گیرندگان صورت گرفت:
ظرفیت پاسخگویی مرکز ۱۲۲ آبفای البرز افزایش یافت
ظرفیت پاسخگویی مرکز۱۲۲ آبفای البرز به ۹۰ خط ورودی افزایش یافت.
لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=13350
- ارسال توسط : Hashemi tavana
- منبع : کوه سرفراز
- بدون دیدگاه