مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز در پیامی 25 تیر ماه روز تامین اجتماعی را تبریک گفت

داود سعدزاده در پیامی 25 تیر روز تامین اجتماعی را گرامیداشت و این روز را به شرکای اجتماعی و کلیه همکاران تامین اجتماعی استان البرز تبریک گفت

متن پیام به شرح ذیل است:
۱۹تا ۲۵ تیر ماه که به نام هفته تامین اجتماعی نام گذاری شده، را باید ارج نهاد زیرا این سازمان در راستای بسط عدالت اجتماعی ، ارتقای خدمات ،کاهش دغدغه های مردم حرکت می کند.
سازمان تامین اجتماعی در سالی که از سوی رهبری معظم به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده،  همراه و همگام با نیروی های مولد جامعه با برنامه ریزی خود در جهت بهبود فضای کسب و کار و  تقویت تولید و اشتغال گام خواهد برداشت.
همچنین این سازمان معظم  از ارکان مهم اجتماعی کشور است که اگر در حوزه های کاری و خدمات رسانی خود قوی تر عمل کند بخش عمده ای از مشکلات اجتماعی و دغدغه های مردم نیز کاهش می یابد.
قدم های سازمان تامین اجتماعی در مسیر خدمت برداشته است، زندگی بهتر و آینده ای توام با آرامش ، تعامل هرچه بیشتر با شرکای اجتماعی  را می طلبد.
فرا رسیدن «هفته تأمین اجتماعی» را  خدمت شرکای اجتماعی عزیز و گرانقدر ( بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان) و کلیه  همکاران  پر تلاش و متعهد تبریک و تهنیت عرض نموده،  شادی و بهروزی شما عزیزان را از خداوند منان خواستارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا