• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
آیین رونمایی از مرحله نخست واگذاری ناوگان حمل و نقل عمومی:

۳۷ دستگاه اتوبوس و ون به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج افزوده شد

  • کد خبر : 13314
  • 24 تیر 1402 - 14:18
۳۷ دستگاه اتوبوس و ون به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج افزوده شد
شهردار کرج با اشاره به رونمایی از ۳۷ دستگاه خودروی حمل و نقل عمومی در کرج گفت: در ماه‌های اخیر کارِ خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس انجام شده که به مرور به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج افزوده خواهد شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در آیین رونمایی از مرحله نخست واگذاری ناوگان حمل و نقل عمومی ( ۲۲ دستگاه ون تاکسی و ۱۵ دستگاه اتوبوس) که  در محوطه تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار داشت: کلانشهر کرج سالیان سال منتظر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی بوده که با همراهی اعضای محترم دوره ششم این اتفاق در حال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه با تدبیر و برنامه‌ریزی صورت گرفته اکنون ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج به دو برابر افزایش پیدا کرده است، گفت: اعتقاد دارم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به برقراریِ عدالت اجتماعی منجر می‌شود.

وی ادامه داد: ارزش ناوگانی که به توسعه حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج تزریق شده یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که نشان می‌دهد اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به توسعه حمل و نقل دارند.

کیانی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد خط ویژه اتوبوس (بی آر تی) در کلانشهر کرج، خاطرنشان کرد: به زودی مراحل اجراییِ خط ویژه اتوبوس به طول ۳۰ کیلومتر آغاز می‌شود.

وی به موضوع پروژه قطار شهری نیز اشاره کرد و یادآور شد: مردم کرج بعد از حدود ۲۰ سال امروز شاهد راه‌اندازی آزمایشی قطار شهری هستند.

شهردار کرج ادامه داد: قطعا با فعالیت رامِ دوم و اتصال مترو کرج به تهران، شاهد جهش ویژه‌ای در توسعه حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

به گفته شهردار کلانشهر کرج ۷۵ میلیارد تومان به صورت نقدی برای خرید وَن پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=13314