• برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2
نماینده مجلس:

برخی مدیران ما، در حل مشکلات استان کوتاهی می کنند

  • کد خبر : 13279
  • 24 تیر 1402 - 7:13
برخی مدیران ما، در حل مشکلات استان کوتاهی می کنند
زیر ساخت برق استان از سال ۹۳ تا ۹۹، ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده در حالیکه مصرف برق استان ۳۳ درصد افزایش پیدا کرده، این ناترازی است؛ این ناترازی را چه کسی باید جبران کند؟ مجموعه برق استان آیا به فکر این موضوع هست یا بی تفاوت از این موضوع می‌گذرد؟

علاوه بر ۳.۷ جمعیت کشور که در البرز داریم، ۱۳ درصد صنعت کشور هم در این استان وجود دارد، در حالیکه ۲.۴ درصد برق کشور را داریم، این یعنی ناترازی کامل!

آقای استاندار!
اگر می خواهیم جمعیت و شهرک مسکونی اضافه کنیم،اگر می خواهیم در بحث نهضت ملی مسکن، بارگزاری مسکن را داشته باشیم، آیا به اینها توجه می کنیم؟ شهرک درست می‌کنیم و بعد از آن هیچ توجهی به مشکل گاز، آب و برقشان نمی‌کنیم! باید در شورای برنامه ریزی استان راجع به این موضوع‌ها صحبت کنیم.

مدیران باید بر اساس این موارد ارزیابی بشوند.مدیران باید براساس میزان مشکلی که در استان حل می کنند و آورده ای که از وزارتخانه متبوع می آورند ارزیابی شوند.

متاسفانه برخی مدیران ما خیلی وقت‌ها کوتاهی کردند.

من لذت می برم وقتی می‌بینم فرمانداری از سیستان و بلوچستان به مجلس آمده و پیگیری امورات شهرستانش را می کند، ولی ما نمی بینیم فرماندار یا مدیر کلی از استان ما به مجلس جهت پیگیری بیاید.

ما پیگیری می کنیم اما آنها پیگیری نمی‌کنند، جلسه با وزیر و معاونین می‌گذاریم و ادامه روند را به مدیران استان می سپاریم که پیگیری کنند اما به دنبالش نمی روند…
ما باید با یکدیگر هم افزایی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=13279