• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6
طی نشستی برگزارشد:

برگزاری نشست هم اندیشی مسئولین رسانه ها و خبرنگاران شهرستان فردیس

  • کد خبر : 13270
  • 24 تیر 1402 - 7:01
برگزاری نشست هم اندیشی مسئولین رسانه ها و خبرنگاران شهرستان فردیس
با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس اولین نشست هم اندیشی مسئولین رسانه ها و خبرنگاران این شهرستان برگزار گردید .

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، مهدی شاهوردی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران به تشریح عملکرد سه ماهه گذشته این اداره پرداخت و سپس اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهمی در پیشبرد و هموارسازی توسعه فرهنگی، اجتماعی دارند و پیام همدلی و همراهی مسئولین را به گوش مردم می رسانند. خبرنگاران به راستی تجسم تعهد، دلسوزی، مسئولیت، انسانیت و امانت‌داری هستند. خبرنگاران آگاهی دهنده، آگاهی بخش، چشم بیدار و گوش شنوای جامعه هستند. بیان حق و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران از مهم‌ترین وظایف آنان است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید سواد رسانه‌ای را در شهرستان ارتقاء دهند. سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه‌ای مرهون تلاش شبانه روزی خبرنگاران است.
در ادامه، هر کدام از مسئولین اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان فردیس در این نشست به بیان دغدغه و مطالبات خود در حوزه کاری و‌ فعالیت‌های رسانه‌ای پرداختند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=13270