• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
با اعزام تیم بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی به مناطق کم برخوردار صورت گرفت:

۱۱۵ نفر از معلولین و مددجویان بهزیستی البرز خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند

  • کد خبر : 13113
  • 19 تیر 1402 - 8:10
۱۱۵ نفر از معلولین و مددجویان بهزیستی البرز خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند
به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت کاروان خدمت داوطلبانه متشکل از پزشکان متخصص و عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز به محله محمدشهر،خیابان فردوسی، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اعزام شدند و به مددجویان بهزیستی و مردم منطقه خدمات ارائه کردند.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و در سالروز ولادت مسعود حضرت امام موسی کاظم (ع) صبح امروز یکشنبه ۱۸تیرماه تیم بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ بعد ازظهر با هدف بهبود و ارتقای سطح سلامت زندگی اقشار آسیب پذیر و معلولین به منطقه محمدشهر کرج اعزام شدند و به افراد نیازمند و مددجویان بهزیستی مقیم این محله که با هماهنگی مرکز مثبت زندگی بهزیستی شهرستان کرج در این طرح حضور پیدا کرده بودند خدمات ارائه کردند.

این طرح با حضور پزشکان در بخش‌های متخصص اطفال ، عمومی ، ماما اجرا شد و خدمات درمانی، آموزشی و بهداشتی، آگاه سازی و غربالگری، بهداشت فردی، مشاوره سلامت روانی و خانوادگی، ویزیت بیماران دیابتی، غربالگری بیماران فشار خونی ارائه گردید.

با اجرای این طرح ۱۱۵ نفر از اهالی منطقه محمدشهر شهرستان کرج خدمات پزشکی دریافت کردند.

گفتنی است برخی بیمارانی که نیاز به تکمیل درمان خود داشتند (علی الخصوص خدمات دندانپزشکی) علی رغم نداشتن دفترچه تامین اجتماعی جهت ادامه روند درمان بصورت رایگان به مراکز تامین اجتماعی ارجاع داده شدند.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم حسین کریم پور ماچیانی رئیس بهزیستی شهرستان کرج با برپایی میزخدمت پاسخگوی نیازها و سوالات مراجعین بود.

شایان ذکراست طی هماهنگی های بعمل آمده مقرر گردید از این پس با همکاری و هم افزایی ادارات کل مدیریت درمان تامین اجتماعی و بهزیستی استان برپایی کاروان های سلامت ویژه مردم مقیم در مناطق محروم استان ادامه دار و مداوم باشد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=13113