اجرای طرح مردمی یک میلیارد درخت ، ایجاد بوستان‌های روستایی را تسهیل می کند

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، در این دیدار که با حضور علی حدادی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد آباد و چهارباغ، علی محمدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز ، بخشدار چندار و نمایندگان دستگاه های خدمات رسان و تعدادی از دهیاران ، اعضای شورای اسلامی و معتمدین بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ انجام گرفت اسماعیل صدیقی معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز نیز اصغر بیات را همراهی می کرد.
در این دیدار ضمن بازدید از روستاهای برغان، سیاهکران، تکیه و اغشت، نسبت به استماع مشکلات اهالی و بررسی آن توسط متولیان امر اقدام گردید . همچنین در مورد گسترش فضای سبز از طریق احداث بوستان های روستایی و اجرایی شدن طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت مطرح شد.
اصغر بیات در این خصوص گفت طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت فرصت مناسبی برای دهیاری ها و جوامع محلی است تا از این محل و در غالب این طرح اقدام به افزایش فضای سبز روستایی کنند.
وی افزود اراضی ملی حاشیه این روستا ها بعد از انجام مطالعات اولیه می توانند به اجرای این طرح تخصیص یابند .
اصغر بیات همچنین گفت : طرح مردمی یک میلیارد درخت می تواند در تسهیل ایجاد بوستان‌های روستایی نقش بسیار مهمی را ایفا کند .
اسماعیل صدیقی معاون حفاظت امور اراضی اداره کل منابع طبیعی نیز در این خصوص گفت : با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود امکان توسعه روستائی در بخش گردشگری و بخصوص بوستان های روستائی میسر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا