• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

تعاونی مسکن خبرنگاران استان البرز مجوز گرفت

  • کد خبر : 12978
  • 14 تیر 1402 - 8:08
تعاونی مسکن خبرنگاران استان البرز مجوز گرفت
با پیگیری خانه مطبوعات استان البرز، پس از طی مراحل قانونی از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و اتاق تعاون استان ، این تعاونی دارای مجوز فعالیت شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این باره گفت: از ابتدای حضورم در استان البرز ، بر راه اندازی تعاونی مسکن ویژه خبرنگاران عزیز تاکید داشتم که با پیگیری جمعی از خبرنگاران عزیز و البته تاکید و دستور استاندار محترم البرز و طی مراحل قانونی، تعاونی مسکن جهش خبرنگاران در استان موفق به اخذ مجوز فعالیت شد.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: پس از این مرحله، امکان دریافت زمین رایگان در طرح مسکن ملی جهش و همچنین ساخت و تکمیل مسکن برای خبرنگاران عزیز فراهم خواهد شد و مسولین این تعاونی باید دیگر اقدامات مربوط به اخذ زمین و تسهیلات ساخت را از این اداره و دستگاه های متولی دنبال کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خاطر نشان شد: در طرح مسکن ملی جهش ،دولت علاوه بر تامین زمین مورد نیاز جهت ساخت مسکن ، تسهیلات لازم نیز از طریق بانک عامل در اختیار تعاونی مسکن خبرنگاران خواهد گذاشت تا در دوره زمانی یاد شده نسبت به ساخت مسکن مورد نیاز اهالی رسانه در استان اقدام شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12978