• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
طی مراسمی برگزار شد:

برگزاری جشن باشکوه عید سعیدقربان و طواف نمادین خانه کعبه در آسایشگاه خیریه کهریزک

  • کد خبر : 12827
  • 09 تیر 1402 - 19:22
برگزاری جشن باشکوه عید سعیدقربان و طواف نمادین خانه کعبه در آسایشگاه خیریه کهریزک
مراسم باشکوه عید سعید قربان و همچنین طواف نمادین خانه کعبه ، با حضور خیرین ، نیکوکاران و هنرمندان در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز، مراسم باشکوه عید سعید قربان و طواف نمادین خانه کعبه و همچنین دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی برای ذبح قربانی با حضور مردم متدین ،خیرین ، نیکوکاران و هنرمندان در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز ضمن تبریک و شادباش به تمام مردم متدین با بیان اینکه جشن بزرگ «عید سعید قربان» با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و انبوهی از هموطنان نیکوکار در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد ، افزود: عید قربان ،عید فداکاری ، ایثار ، قربانی ، اخلاص و عشق است. بین مسلمانان عید سعید قربان درجایگاه خاص و مهمی قرار دارد.
دکتر وجدانی در ادامه افزود : دام زنده و بهداشتی به اندازه کافی در آسایشگاه خیریه کهریزک تأمین شده بود و خیرین نیز با هر توان مالی و حتی با خرید گوسفند اشتراکی با خیالی آسوده شاهد ذبح آن در ¬کشتارگاه صنعتی و بهداشتی مجموعه خیریه کهریزک بودند.
دکتر وجدانی در خصوص اجرای برنامه‌های هنری و اجرایی کهریزک خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه هر ساله و اجرای طواف نمادین خانه ¬خدا توسط توانخواهان آسایشگاه، با تلاش همکاران عید سعید قربان باشکوه‌تر از هر سال و با برپایی غرفه¬‌های متعددی از جمله فروش صنایع دستی توانخواهان، دف ¬نوازی ویژه روز عید، اجرای مسابقه و …را با همراهی اقشار مختلف مردم و هنرمندان عرصه سینما، تئاتر، مسئولان کهریزک، سالمندان، معلولان و کودکان اتیسم در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزارشد.
وی اضافه کرد: سالهاست این افتخار و توفیق نصیب ما شده تا علاوه بر خدمت به مددجویان و توانخواهان ، در مراسمات ملی و مذهبی ، مردم متدین با گام های استوار و دلهای مهربانشان گردهم می آیند و مثل همیشه موجبات خنده و شادی را برای مددجویان و توانخواهان فراهم می کنند .
بنده به رسم ادب واحترام از تمام مردم متدین، نیکوکاران، خیرین و تمام عزیزانی که به هر نحوی تلاش کردند و روز عید سعید قربان سهمی در شادی بخشی به سالمندان ، مددجویان و توانخواهان داشتند ، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

شایان ذکر می باشد آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در حال حاضر به صورت شبانه روزی ، روزانه و مراقبت در منزل در پنج مرکز لاله ،رز ،یاس ، نیلوفر و گلها در خصوص نگهداری ،مراقبتی و توانبخشی به بیش از 1600 نفر خدمات ارزنده ای ارائه میدهد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12827