• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
ریاست شورای اسلامی شهر هشتگرد:

روسفیدی مدیریت شهری در سیاهی آسفالت خیابان‌های شهر هشتگرد

  • کد خبر : 12744
  • 07 تیر 1402 - 8:31
روسفیدی مدیریت شهری در سیاهی آسفالت خیابان‌های شهر هشتگرد
اجرای طرح نهضت آسفالت مرهمی بر زخم تن خیابان‌های هشتگرد بوده و سیمای معابر شهر را متحول کرده است،به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد ، مهندس مؤیدی ریاست کمیسیون عمران شهرداری و شورای اسلامی از اجرای آسفالت مناسب خیابان‌ها و معابر شهر که یکی از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری و یکی از ویژگی‌های یک شهر زیبا است خبر داد.

وی گفت:کمترین حقوق شهروندی برخورداری از خدمات شهری مناسب از قبیل خیابان‌های استاندارد با ایمنی مناسب است ، این روزها اما با گذری در شهر تحول عظیمی در معابر و خیابان‌ها از نگاه هر رهگذری قابل مشاهده است؛ ترمیم آسفالت بسیاری از خیابان‌ها به همت مدیریت شهری انجام شده یا در حال کار است.

ریاست شورای اسلامی شهر هشتگرد درباره اقدامات اخیر شهرداری گفت: مفتخریم که بگوییم امسال بخش مهمی از مطالبات شهروندان را جامه عمل پوشاندیم.

مؤیدی افزود: ترمیم و بهسازی معابر و خیابان‌های شهر خواسته به حق مردمی است که سال‌ها وضعیت نامناسب آسفالت مشکلات بسیاری را بر آن‌ها تحمیل کرده بود

مهندس علیرضا مؤیدی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بهبود خدمات به شهروندان اظهار داشت: شورای ششم از زمان آغاز دوره تاکنون در جهت رضایتمندی شهروندان گام برمی‌دارد و به دور از حاشیه‌ها به کار خود ادامه می‌دهد و این رویه مستمر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12744