ابراز رضایت رهبر انقلاب اسلامی از اقدامات فراجا، مدالی ارزشمند برای مجموعه نیروی انتظامی است

علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این که بر حمایت همه جانبه از اقدامات پلیس در مقابله با ناامنی و افزایش احساس امنیت شهروندان تاکید داریم، اظهار داشت: حقیقتا نیروی انتظامی در خط مقدم ایجاد امنیت و خدمات رسانی به شهروندان است و این اقدامات درخور تقدیر و تشکر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان این که افتخار همه ما، سربازی ولایت است ادامه داد: ابراز رضایت رهبر انقلاب از اقدامات ناجا مدالی ارزشمند برای مجموعه نیروی انتظامی است.

حدادی در پایان با اشاره به این که وظیفه خود می دانیم تا پیگیر مطالبات نیروی انتظامی باشیم، تصریح کرد: در این برهه با توجه به خدمات رسانی مطلوب پلیس به مردم؛ انتظارات از ناجا زیاد است که نیاز است با مدیریت انقلابی این انتظارات برآورده شود.

وی با قدردانی از مدیریت جهادی فرماندهی انتظامی استان البرز در خدمت صادقانه مجموعه انتظامی به مردم اظهار کرد: امروز پلیس ملجأ و پناهگاه مردم بوده و این یک موهبت الهی است.

سردار هداوند در این نشست با بیان اینکه تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا سرلوحه مجموعه انتظامی برای خدمت به مردم است گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران مومن و ولایی برای انجام بهینه ماموریت‌ها یکی از موضوعات مهمی است که بر اساس تنوع در ماموریت‌های پلیس صورت می‌گیرد.

فرمانده محترم نیروی انتظامی استان البرز نیز در این دیدار اظهار کرد: ماموریت سربازان نظام جمهوری اسلامی در نیروی انتظامی در دو حوزه تامین امنیت و آرامش مردم عزیز واین دو مولفه تاثیرگذار در امنیت و خدمتگزاری به بهترین مردم است.

گفتنی است در این نشست فرماندهی محترم نیروی انظامی استان البرز گزارشی از آخرین وضعیت استان واقدامات انجام شده ارئه نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا