• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
طی جلسه ای برگزارشد:

شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی به میزبانی بهزیستی البرز برگزار شد

  • کد خبر : 12686
  • 05 تیر 1402 - 9:22
شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی به میزبانی بهزیستی البرز برگزار شد
اولین جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی در سال جاری با حضور وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی البرز، قدوسی مدیر کل روستایی و شوراهای استانداری البرز و نمایندگان آموزش و پرورش استثنایی، دانشگاه علوم پزشکی، فنی وحرفه ای، صدا و سیما، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی در محل سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار گردید.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی البرز، در حاشیه این جلسه وجیهه محمدی فلاح اذعان داشت:جلسات شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه بصورت فصلی به منظور ایجاد فرصت اشتغال، پیوستن معلولین به زندگی، بهره مندی از حقوق شهروندی یکسان و رفع نگرش منفی در خصوص معلولیت به ریاست استانداری و دبیری اداره کل بهزیستی برگزار میگردد.

وی افزود: برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه برنامه‌ای است که در راستای دسترسی افراد دارای معلولیت در مناطق روستایی و محروم شهری به ارائه خدمات کلیدی همچون سلامت، آموزش، تأمین معاش و غیره می‌پردازد.

مدیرکل بهزیستی البرز افزود : در این جلسه مقرر شد با همکاری دستگاه های عضو جهت برگزاری جشنواره استانی ورزشی و بازی های بومی محلی به مناسبت هفته بهزیستی برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

وجیهه محمدی فلاح بیان داشت: همچنین برگزاری کاروانهای سلامت در روستاهای صعب العبور با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و برگزاری دوره های آموزشی جهت جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای از دیگر مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12686

برچسب ها