• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5
شهردار گلسار:

دیدار شهردار گلسار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ساوجبلاغ همزمان با هفته قوه قضائیه

  • کد خبر : 12653
  • 05 تیر 1402 - 8:04
دیدار شهردار گلسار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ساوجبلاغ همزمان با هفته قوه قضائیه
همزمان با هفته قوه قضائیه مهندس گودرزی شهردار گلسار با مسئولان قضایی شهرستان ساوجبلاغ دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای قوه قضائیه از زحمات قضات و کارکنان قضایی شهرستان قدردانی کردند.

مهندس گودرزی شهردار گلسار در این دیدار ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر حادثه هفتم تیر و شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش و نکوداشت هفته قوه قضائیه گفت : قوه قضائیه حافظ امنیت و آرامش مردم است.

مهندس گودرزی اقدامات شهید دکتر بهشتی در پایه ریزی دستگاه قضایی کشور را مثال زدنی خواند و خاطر نشان کرد: قضات وظیفه بسیار سنگین عرفی، شرعی و قانونی بر عهده دارند و باید ادامه دهنده راه دکتر بهشتی و یاران شهیدش باشند که در این مسیر برای همه پرسنل سخت کوش دستگاه قضا آرزوی موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا اظهار داشت: یقیناً کار و تلاش در مسیر عدالت‌گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که مسئولان و کارکنان دستگاه قضا انجام می‌دهند.

⚖️گفتنی است در این دیدار محمدی رئیس دادگستری و عبدی دادستان شهرستان نیز در سخنانی از حضور شهردار گلسار قدردانی نمودند و در این دیدارها پیرامون برخی مسائل و مشکلات شهر نیز تبادل‌نظر صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12653