• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4
فرماندار ساوجبلاغ:

تفاهم شهرداری مهستان و شرکت عمران در تعیین تکلیف خدمات شهرداری در فاز ۴ و ۷

  • کد خبر : 12606
  • 03 تیر 1402 - 8:08
تفاهم شهرداری مهستان و شرکت عمران در تعیین تکلیف خدمات شهرداری در فاز ۴ و ۷
طی تفاهم‌نامه‌ای با حضور اصحاب رسانه در فرمانداری ساوجبلاغ، خدمات‌رسانی در فازهای ۴ و ۷ از شرکت عمران به شهرداری مهستان تحویل داده شد.

به به گزارش کوه سرفراز به نقل از «تیتر یک»،  طی جلسه‌ای با حضور امام جمعه شهر مهستان، فرماندار ساوجبلاغ، شهردار و اعضای شورای اسلامی مهستان، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر مهستان و اصحاب رسانه در تفاهم‌نامه‌ای مدیریت خدمات‌رسانی در فازهای ۴ و ۷ مهستان از شرکت عمران به شهرداری تحویل داده شد.

موضوع تحویل این فازها از الزامات قانونی و مطالبات به‌حق مردم و مسئولین برای ایجاد مدیریت واحد در شهر مهستان و صرف بهینه منابع برای خدمات‌رسانی شایسته‌تر بوده و این اتفاق آغازِ روند اصلاح مدیریت شهر مهستان است.

لازم به ذکر است، در متن این تفاهم‌نامه اشاره شده که کارهای نیمه‌تمام این فازها در کمیته‌ای مشترک احصاء شده و مسئولیت تکمیل آنها بر دوش شرکت عمران خواهد بود و در صورتی که شهرداری اقدام به تکمیل کارهای نیمه‌تمام یا اجرا نشده نماید هزینه‌های آن تمام و کمال از سوی شرکت عمران پرداخت خواهد شد.

همچنین تبادل این تفاهم‌نامه بخشی از موضوع ایجاد مدیریت واحد در شهر است که با جلسات کارشناسی پس از این، موضوعات نیمه‌تمام سایر فازها نیز بررسی، احصاء و تعیین تکلیف خواهد شد تا به مدد مدیریت واحد در زمان کوتاه‌تری، خدمات‌رسانی و توسعه امکانات در شهر انجام شود.

محمدرضا البرزی، فرماندار ساوجبلاغ در این خصوص گفت: همانگونه که وعده کرده بودیم، پایان خردادماه، خاتمه مدیریت دوگانه فازهای ۴ و ۷ مهستان و تحویل این فازها به شهرداری مهستان خواهد بود و امروز ۳۱ خرداد در محل فرمانداری با هدایت و راهبری فرمانداری ساوجبلاغ و با همراهی و همکاری مدیرعامل شرکت عمران و شهردار شهر مهستان و اعضای شورای اسلامی و هیئت مدیره شرکت عمران این هدف محقق شد و در حضور اصحاب رسانه و معتمدین، تفاهم‌نامه بین شهرداری و شرکت عمران منعقد گردید و از روز پنج‌شنبه یکم تیرماه، مدیریت شهری در فازهای ۴ و ۷ به عهده شهرداری خواهد بود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12606