• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت:

دیدار مدیریت شهری چهارباغ با رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان

  • کد خبر : 12528
  • 31 خرداد 1402 - 8:22
دیدار مدیریت شهری چهارباغ با رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان
مهندس کتابدار رئیس شورای اسلامی شهر به همراه آقای بیات سخنگو و مهندس رستمی منشی اول شورای اسلامی شهر و نائب رییس شورای شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی چهارباغ دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدیریت شهری چهارباغ، رئیس شورای اسلامی شهر در این دیدار ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی؛ بر ضرورت برنامه ریزی و تلاش و همکاری جهاد کشاورزی و ادارات مرتبط با این حوزه در جهت پیشرفت و ارتقای این بخش مهم از تولید و تامین مواد غذایی که یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه می باشد، تاکید کرد.

مهندس کتابدار افزود: اهمیت فعالیت جهاد کشاورزی به دلیل ارتباط مستقیم با قشر مولد جامعه یعنی کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان بسیار ارزشمند است و بر ‌کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی و توسعه بخش های مختلف آن و توجه به مسائل اقتصاد کشاورزی و پتانسیل های شهرستان چهارباغ گفت : شغل غالب مردم شهرستان در بخش کشاورزی است و شهرستان با وجود پتانسیل های بالائی که دارد هنوز در صنایع تکمیلی این امر با مشکلاتی روبرو می باشد.

کتابدار به بحث آموزشِ کشاورزان و نقش آن در تولید محصولات کشاورزی اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه های مهم امروز مردم، بحث اشتغالزایی است و بخش کشاورزی می تواند سهم قابل توجهی را در این راستا به خود اختصاص دهد.

مدیریت شهری چهارباغ در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس، ضمن گرامیداشت 31 خرداد سال روز شهادت دکتر چمران و تکریم یاد و خاطره شهدای جهاد سازندگی ،۲۷ خرداد ماه روز جهاد کشاورزی را به مهندس بختیاری فرزند معزز شهید و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان و پرسنل این نهاد تبریک گفتند.

مهندس بختیاری رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه مدیریت شهری چهارباغ، به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این اداره پرداخت.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12528