• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
مدیر کل بیمه سلامت استان البرز:

توسعه مراکز خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت در استان البرز

  • کد خبر : 12478
  • 29 خرداد 1402 - 8:13
توسعه مراکز خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت در استان البرز
مدیرکل بیمه سلامت استان البرزنحوه تحت پوشش قرار گرفتن خدمات ناباروری از سوی این اداره کل را تشریح کرد و گفت: خدمات ناباروری IVF,IUI,FET,ICSI بر اساس مصوبه هیات وزیران بر مبنای دستورالعمل خرید راهبردی ذیربط در تعهد سازمان بیمه سلامت قرار گرفته است.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان البرز، دکتر داود زارع اظهار داشت: بر این اساس، زوجین نابارور می توانند با مراجعه به مراکز مجاز ارائه کننده خدمات ناباروری نسبت به دریافت خدمت از این مراکز ، اقدام کنند.
وی در مورد نحوه مراجعه بیمه شدگان برای دریافت این خدمات گفت: چنانچه زوجین نابارور با مراجعه به مراکز مجاز درمان ناباروری طرف قرارداد دولتی برابر تعرفه می توانند از خدمات بهره مند شوند و در صورت مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد برابر تعرفه غیر دولتی از خدمات بهره مند خواهند شد و یا در قالب خسارت متفرقه با ارائه مستندات از این اداره کل هزینه دریافت خواهند کرد.
زارع افزود: در استان البرز با سه مرکز ناباوری بیمارستان کمالی، رویش و مریم قرارداد همکاری داریم که در دو مرکز کمالی و رویش خدمات ناباروری ارایه می گردد و امید است با تمهید و اقدام عاجل مرکز مریم هم ارایه خدمات ناباروری را آغاز نماید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12478