• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6
شهردار مهستان:

انعقاد تفاهم نامه شهردار مهستان در زمینه همکارهای دانش بنیاد و توسعه فعالیتهای مطالعاتی در شهر مهستان

  • کد خبر : 12427
  • 27 خرداد 1402 - 9:49
انعقاد تفاهم نامه شهردار مهستان در زمینه همکارهای دانش بنیاد و توسعه فعالیتهای مطالعاتی در شهر مهستان
شهردار مهستان دراین زمینه گفت:شهرداری مهستان مدتهاست که درنظردارد با هوشمند سازی خدمات بتواند گام جدیدی در راستای توسعه شهری بردارد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از رسانه خبری ساوجبلاغ، دکتر علی گلرخی در مراسم انعقاد تفاهم نامه شهرداری شهر مهستان با حضور ارمنده رئیس شورای شهر مهستان ، گروه نوآوران ملل و جمعی از رسانه های شهرستان ساوجبلاغ که درتاریخ ۲۲خردادبه امضا ء رسید ،افزود:شهرهای جدید کشور ما باید به عنوان نماد توسعه ی فضای تفریحی ،اجتماعی و فضاهای جانبی از وظایف اصلی مدیریت شهری میباشد.

وی درادامه گفت:امروز امیدواریم به عنوان یک شهر پایلوت درکشورمان، بتوانیم در راستای جهانی سازی و همگام سازی خدمات وموضوعات اقتصادی وتوسعه پایدار شهری با شهرهای پیشرفته جهان و همچنین شهرهای به روز و پیشرفته ی خاورمیانه یک گام رقابتی برداریم و این موضوع مدتهاست در دستور کار مدیریت شهری قرارداشت و جلسات مختلفی با شرکت های مختلف برگزار گردید که درنهایت باتوجه به رزومه و سوابق مدیران
شرکت نوآوران ملل ، دکتر عظیمی وتیم توانمند این گروه به یک تفاهم نامه رسیدیم که امروز باافتخار اعلام میکنیم که دراین راستا میتوانیم یک برنامه ریزی گسترده و مهم را داشته باشیم .
شهردار مهستان ضمن اشاره به برخی از موضوعات این تفاهم نامه گفت: در خصوص توسعه ی پایدار و همه جانبه شهر مهستان باید جنبه های طبیعی و جنبه های رفاهی شهر دقت بیشتری میشد که دراین راستا ،موضوع استقرار دبیرخانه شهر،وهوشمندسازی در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم دراین زمینه بتوانیم خدمات بهتر به شهروندان و شرکت های دانش بنیان ارائه نمائیم.
وی درادامه افزود :تبدیل شهر جدید مهستان به عنوان شهر خلاق و هوشمند از اولین گامهایی است که میتوان دراین تفاهم نامه برداشته شود و زمینه ساز توسعه شهری باشد.
استقرار کلیه مراکز نوآوری و شرکتهای استارت آپ نیز از دیگر موضوعات این تفاهم نامه میباشد.
گلرخی گفت : ایجاد ساختارهای اقتصادی ،استفاده ازظرفیتهای دانش بنیان از کاربردی ترین راه کارهای توسعه شهری است وما سعی کردیم دراین تفاهم نامه مواردی دراین خصوص را داشته باشیم …
درپایان این مراسم نیز شهردار مهستان دکتر گلرخی و رئیس شورای شهر مهستان مهندس ارمنده با اهدای لوح ،از زحمات و تلاشهای همکاران اداره روابط عمومی شهرداری مهستان تقدیر و تشکر نمودند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12427

برچسب ها