• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
امام جمعه ماهدشت:

به جای دعوا بر سر حلقه دره و ایجاد مافیا بنشینید و برای مردم کار کنید

  • کد خبر : 12420
  • 27 خرداد 1402 - 9:35
به جای دعوا بر سر حلقه دره و ایجاد مافیا بنشینید و برای مردم کار کنید
حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد در خطبه های نماز جمعه این هفته در خصوص مسائل و مشکلات حلقه دره کرج گفت: یک معدن طلای بسیار ارزشمند که با مدیریت نا مناسب و پر از خطا دارد مدیریت می شود، با عدم ثبات مدیریتی، با نگاه های کوتاه مدت و تصمیم گیری های آنی و این نوع مدیریت است که تا الان همچنان استان رنج می برد، به جای دعوا بر سر این مکان پر درآمد و ایجاد مافیا و ... ، بنشینید و برای مردم کار کنید.

حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد در خطبه های نماز جمعه این هفته در خصوص مسائل و مشکلات حلقه دره کرج گفت: یک معدن طلای بسیار ارزشمند که با مدیریت نا مناسب و پر از خطا دارد مدیریت می شود، با عدم ثبات مدیریتی، با نگاه های کوتاه مدت و تصمیم گیری های آنی و این نوع مدیریت است که تا الان همچنان استان رنج می برد، به جای دعوا بر سر این مکان پر درآمد و ایجاد مافیا و … ، بنشینید و برای مردم کار کنید.

وی افزود: ورود بدهید شرکت های دانش بنیان را، از هر بخش آن کلی درآمد و شغل می توان ایجاد کرد، از گاز متان، از پردازشی انجام می شود، از کود کمپوستی که تولید می شود که در داخل استان اصلا استفاده نمی شود، از شیرآبه آن که می توان بازیابی کرد.

حجت الاسلام رادمرد خاطرنشان کرد: در همین بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای هسته ای، یک بخش همین بود که شرکت دانش بنیان برای حل مسئله شیرآبه زباله با استفاده از فناوری پلاسما در حوزه تصفیه شیرآبه ورود پیدا کرد. مطمئن باشید اگر قصدتان کار و تلاش برای مردم است، مسئله حل می شود و البته زودتر از اینها باید حل میشد.

وی ادامه داد: دیگر علم آنقدر پیشرفت کرده که بهانه های عدم مدیریت موضوعات پسماند فاضلاب و پسماند زباله موضوع خنده دار و مشمئز کننده ایست، خب مردم ما خصوصا در شهرک پیام رنج می برند از بوی بد آن ، کار را به کاردان بسپارید، وحی نازل نشده که باید با همین فرمان آنجا مدیریت شود. ان شاءالله که تلاشی ببینیم و مطلب حل شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12420