• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز :

دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با خانواده شهیدان در روستای خور ساوجبلاغ

  • کد خبر : 12337
  • 24 خرداد 1402 - 8:05
دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با خانواده شهیدان در روستای خور ساوجبلاغ
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در شهرستان ساوجبلاغ و روستای خور با خانواده شهیدان علی محمد فلاح نژاد و جانباز شهید رضا فلاح نژاد دیدار و گفتگو کرد.

عبدالله دارایی در آستانه سالگشت شهادت پاسدار شهید علی محمد فلاح نژاد، با حضور در منزل این شهید با پدر برادر و سایر اعضای خانواده این شهید پاسدار دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی گفت: روزهای پایانی خرداد ماه سالگرد شهادت شهید جانباخته ولایت که در لحظات پایانی عمر خود با خون پاکشان که ناشی از اصابت گلوله به قلبشان بر سینه شریف شأن جاری شد ، بر روی روزنامه ای بر حسین بن علی علیه السلام، سلام و درود فرستادند و جان به جان آفرین تقدیم کردند، به حضور پدر بزرگوار این شهید عزیز رسیدیم و ضمن دست بوسی این پدر عزیز شهید والام مقام، بار دیگر با آرمان‌های آن شهید عاشق سید شهدا (ع) تجدید بیعت می کنیم.

در این دیدار پدر شهید علی محمد فلاح نژاد نیز ضمن تاکید و توجه مسئولین به خدمتگزاری به مردم شریف استان و کشور گفت: خدمتگزاری به مردم یعنی در مسیر شهدا و انقلاب و امام بودن، رسیدگی به امورات مردم یعنی در مسیر شهدا حرکت کردن است. قدر فرصت های خدمت در نظام اسلامی را با خدمت به مردم عزیزی که صاحبان اصلی این انقلاب هستند، بدانیم.

در ادامه سفر نیم روزه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی که با همراهی دو تن از معاونین مدیرکل و سعید فلاح نژاد رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ صورت گرفت، عبدالله دارایی با حضور در منزل جانباز شهید شیمیایی رضا فلاح نژاد، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی جانبازان سرافراز را گرامی داشت.

در این دیدار که همسر و برادر جانباز سرافراز رضا فلاح نژاد و سایر اعضای خانواده وی صورت گرفت، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: حضرت ابوالفضل العباس(ع) نمونه جانباز فداکار کربلا الگوی جوانان غیرتمند این مرز و بوم است که در دفاع از حریم ولایت، امنیت و همچنین فداکاری در راه احیای اسلام عزیز، ارزشمندترین سرمایه خود یعنی جان شیرین و خون پاکشان را هدیه کردند تا کشور عزیزمان ایران بر بلندای سرفرازی و اقتدار جاودانه باشد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12337