• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
اولین شهرستان در برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ها:

سومین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ بر گزار شد

  • کد خبر : 12299
  • 23 خرداد 1402 - 18:26
سومین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ بر گزار شد
باحضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، معاون سیاسی-امنیتی واجتماعی فرمانداری، مسئول اجرایی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز و نماینده روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز ، عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز و جمعی از مدیران روابط‌عمومی ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان ساوجبلاغ، انتخابات شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد . 

دکتر البرزی در آغاز سخنان خود با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در پایان امسال، گفت: تمامی تلاش خودمان را برای تحقق دواستراتژی مهمِّ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح معطوف خواهیم کرد و وظیفه داریم با کار شبانه روزی، ضریب رضایت مردم را از نظام و حاکمیت افزایش دهیم.
وی همچنین با اشاره به وظیفه مهم وحساس روابط عمومی دستگاه‌ها، افزود: روابط عمومی ها بعنوان بازوان توانمند و پرتوان رؤسای ادارات، نقش مهمی دارند و باید بصورت تمام وقت و با تمام توان در کنار مدیریت مجموعه پای کار بوده و نسبت به ابعاد مختلف اشرافیت داشته باشد و اجازه ندهند خدشه و فاصله ای در حوزه مدیریت ایجاد شود.
وی گفت: روابط عمومی محدود به خبر و رسانه نیست، بلکه مدیریت این بخش در دستگاهها نیز جزئی از وظیفه روابط عمومی ها می باشد و باید با استفاده از تکنیک و تاکتیک های رسانه ای، فضاهای مجازی را مدیریت نمایند.
دکترالبرزی در پایان با تأکید بر اتحاد وهمدلی توأم با صفا وصمیمیت اعضای منتخب شورای هماهنگی روابط عمومی ها و فعالان فضاهای مجازی افزود: سر وسامان دادن به فضاهای مجازی از مهمترین وظایف شورای هماهنگی روابط عمومی ها است و با استفاده از ظرفیت فعالان رسانه اجازه ندهند تا افراد مغرض با القای اخبار نادرست، اذهان مردم را مسموم کنند.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ بر امیدوار کردن مردم نسبت به آینده تأکید کرد .
مدیر روابط عمومی فرمانداری نیزضمن تشکر از اهتمام فرماندارشهرستان ساوجبلاغ و توجه مدیر کل روابط عمومی استانداری برای تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها در شهرستان ساوجبلاغ گفت: در دوره جدید فعالیت هیئت رئیسه، دانش افزایی، تقویت نظام گفتمان دولت و کارامدی روابط عمومی ها، برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقا دانش فعالان روابط عمومی و تلاش برای گذر از روابط عمومی سنتی از جمله برنامه های پیش بینی شده این شورا در شهرستان خواهد بود .
در پایان این جلسه، پس از برگزاری انتخابات:
فیروزگاه مدیر روابط عمومی شهرداری گلسار
اکبری مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان
شعاعی مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان
نصرالهی مدیر روابط عمومی شهرداری شهر مهستان
 غلام زاده مدیر روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی
حصاری مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهرجدید مهستان
فلاحتکار مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ، بعنوان اعضای اصلی هیئت رییسه انتخاب شدند.
همچنین ارمنده ای مدیر روابط عمومی اداره گاز بعنوان بازرس و مامانی مدیر روابط عمومی شهرداری شهر هشتگرد نیزبعنوان خزانه دار این دوره از شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات و دستگاههای شهرستان ساوجبلاع انتخاب و معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12299