• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
مدیر عامل شهدای رزکان کرج:

شانس کمرنگ رزکان کرج برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال

  • کد خبر : 11787
  • 27 اردیبهشت 1402 - 9:33
شانس کمرنگ رزکان کرج برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال
رأی نهایی نتیجه دیدار داماش گیلان و شهید قندی یزد پس از کش و قوس‌های فراوان به نفع داماش گیلان صادر شد تا این تیم شانس بیشتری برای مرحله پلی آف لیگ دسته دو کشور به دست بیاورد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم داماش گیلان علیه باشگاه شهید قندی یزد به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز (محمد علی اکبرخواه) شکایت کرده بود؛ که کمیته انضباطی بعد از بررسی پرونده ضمن جریمه نقدی تیم شهید قندی یزد نتیجه بازی را ۳برصفر به سود تیم داماش گیلان اعلام کرد.

حمید کریمی مدیر عامل شهدای رزکان کرج پس از اعلام نهایی رأی صادره از سوی کمیته استیناف در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در طی ۲۵ سال تیم داری در لیگ های مختلف فوتبال کشور امروز به این نتیجه رسیدم که نباید در این فوتبال پاک بازی کرد.

کریمی افزود: برای خودم متاسفم که بازی پاک را سرلوحه خودم و بچه های تیم قراردادم که امروز پس هزینه های شخصی فراوان شانس صعود را تا حدودی از دست بدهیم.

وی گفت: اگر در این فصل موفق به صعود به لیگ دسته یک کشور نشویم به هیچ عنوان دیگر تیم‌داری نخواهم کرد واز فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

وی اظهارکرد: خوشحالم در این چند سال بازیکنان بسیاری از این تیم به رده های بالاتر صعود کردند و هر کدام از این عزیزان امروز در زمین فوتبال حرفی برای گفتن دارند.

کریمی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های بازیکنانش در این فصل گفت:آخرین بازی ما در این فصل روز یک شنبه ۳۱ اردیبهشت راس ساعت ۱۸ در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج مقابل کیان سام بابل است که امیدواریم در آخرین دیدار این فصل شاهد پیروزی تیم شهدای رزکان کرج و صعود به مرحله پلی آف باشیم .

تیم شهدای رزکان کرج در حال حاضر با ۴۶ امتیاز در رده سوم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار دارد، این تیم برای صعود به مرحله پلی آف بایدمقابل کیان سام بابل به پیروزی برسد و در صورت باخت تیم داماش گیلان مقابل شاهین تابان بوشهر می‌تواند تا حدودی شانس صعود به لیگ دسته یک کشور را به دست بیاورد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=11787