سخنرانی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در نماز جمعه شهر مِهستان

تعدادی از اعضای شورای اسلامی و جمع کثیری از مردم نمازگزار شهر مِهستان در این مراسم حضور داشتند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به بهانه حضور یکساله خود در این شهرستان و ارائه گزارش خدمات دولت انقلابی آیت الله رئیسی و خدمتگزاران مردم در شهر مهستان، در نماز جمعه این شهرحضور یافت و به بیان گوشه ای از مهمترین اقدامات و خدمات دولت سیزدهم در این شهر پرداخت.
دکتر البرزی در ابتدا، تمدید و تفیذ حکم امام جمعه شهر مهستان برای حجت‌الاسلام صفدری از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور را به ایشان تبریک گفت.
دکتر البرزی سپس گفت: از روزهای اول حضور من در این شهرستان بنا داشتیم تا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل نماییم و برای برخورداری مردم از رفاه بیشتر تلاش کنیم و در این بین، شهرمهستان به جهت حجم بالای جمعیتی، وسعت سرزمینی شهر و حجم وسیع کارهای انجام نشده در سنوات گذشته برای ما از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بود.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: متاسفانه تا سال گذشته، در این شهر حتی یک تخت بیمارستانی وجود نداشت و تنها مرکز ارائه خدمات بهداشتی به یک مرکز سلامت خلاصه می شد که امروز پس از گذشت یک سال، دومین درمانگاه شبانه روزی شهر با هماهنگی معاونت درمان سپاه در سوم خرداد ماه افتتاح خواهد شد.
دکتر البرزی تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته، ستاد توسعه پایدار شهرستان را تشکیل دادیم و در یکی از کار گروه ها با حضور ۳۰ مدیر شهرستان و با جلساتی مستمر، فقط مشکلات شهر مهستان را مورد بررسی قرار می دهیم و سعی داریم با گذشت زمان، مسائل را یکی پس از دیگری به صورت کارشناسان و مدبرانه حل نماییم.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه در خصوص اهم اقدامات انجام شده در این شهر گفت: راه اندازی و تجهیز ۲ درمانگاه شبانه روزی دولتی، تجهیز و راه اندازی ۲ باب مدرسه جدید، تکمیل و افتتاح ۲ سالن ورزشی، تکمیل و افتتاح ۳ پارک و شهربازی، تکمیل ساختمان کلانتری در فاز ۷ ،تکمیل و آماده سازی و تحویل ۳۲۰۰ واحد مسکن مهر، حفر یک حلقه چاه و کف شکنی یک حلقه دیگر، انجام شبکه فاضلاب برای مسکن مهر، آبدار نمودن بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مهر، اجرای ۵ شبکه توزیع برق و وصل انشعابات ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر، رفع خاموشی در سطح معابر اصلی شهر و نصب ترانس های برق، راه اندازی ایستگاه تقلیل فشار در فاز ۴ ، اجرای شبکه گازرسانی و نصب انشعابات گاز به مساکن مهر و راه اندازی فاز دوم تصفیه خانه شهر جدید، از مهمترین کارهای انجام شده یکسال گدشته در این شهر است.
وی در پایان از تحویل مساکن مهر باقیمانده تا نیمه دوم امسال و استقرار و راه اندازی دانشکده تربیت معلم هنرستان شبانه روزی کشاورزی در آینده ای نه چندان دور در شهر مهستان خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا