• برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
7
فرماندار چهارباغ:

جهاد و خدمت در روزهای تعطیل، تعطیل نیست

  • کد خبر : 11378
  • 16 اردیبهشت 1402 - 8:11
جهاد و خدمت در روزهای تعطیل، تعطیل نیست
جلسه ستاد پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز به تاکید دکتر عبداللهی استاندار البرز و به ریاست مهندس جعفری فرماندار چهارباغ و با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری، فرماندهی انتظامی شهرستان، معاون فرماندار، بخشداران، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان و فرمانده یگان حفاظت اراضی استان، رییس اداره جهاد کشاورزی چهارباغ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان و تعدادی از روسای ادارات شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، فرماندار چهارباغ ضمن اشاره‌ به اقدام به موقع و مناسب در مقابل ساخت و ساز غیرمجاز گفت: حفظ اراضی کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی یک اصل مهم بوده و برخورد جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تخریب زمین های مذکور لازم الاجراست.

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ در ادامه تصریح کرد: افرایش واحد گشت جهاد کشاورزی، رصد آنلاین و نظارت جمعی ادارات مرتبط، فعال شدن یگان حفاظت اراضی جهاد کشاورزی و همچنین برخورد قاطع با متخلفین و متصرفین اراضی ملی و اراضی کشاورزی در دستور کار است.

فرماندار چهارباغ در ادامه افزود: در یک سال گذشته حدود ۱۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شده و بنا بر تاکیدات استاندار محترم البرز، مبارزه جدی با زمین خواران و ساخت و ساز غیرمجاز با جدیت در حوزه شهری و روستایی ادامه خواهد داشت و سیاست اصلی حاکمیت صیانت از اراضی و تبدیل زمین های انبوه به گلخانه است.

شایان ذکر است در راستای این جلسه، بازدید میدانی از اراضی روستایی در بخش رامجین شهرستان چهارباغ از جمله آغچه حصار، اغلان تپه، زکی آباد، زعفرانیه و قاسم گرجی توسط مهندس جعفری فرماندار شهرستان، بخشداران، مدیر کل امور روستایی استانداری، رئیس امور اراضی استان و نیز رئيس اداره جهاد کشاورزی شهرستان انجام شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=11378