دیدار مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز از شرکت صنایع غذایی ماکارونی سمیرا

داود سعد زاده مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز در حاشیه این بازدید اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی در استان البرز با بیش از ۳۴ هزار کارفرما در ارتباط بوده و در حدود ۳۴۰ هزار نفر جمعیت بیمه شده اصلی را تحت پوشش خود دارد که با احتساب افراد تحت تکفل بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شدگان اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارد .
مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز افزود : تقریباً نیمی از جمعیت کشور در کنار وزارت بهداشت ، از خدمات درمانی تامین اجتماعی برخوردار هستند.
سعد زاده بیان داشت : تامین اجتماعی در بین دستگاه‌های اجرایی استان حساسیت خاصی دارد چرا که تمامی وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی از منابع وصول حق بیمه حاصل شده و تمامی آن برای پرداخت مستمری ها و هزینه های جاری استفاده می شود همواره علیرغم مشکلات فراوان تلاش ما بر این است که پرداخت های این عزیزان را به موقع انجام دهیم .
مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز گفت : تعهدات شما در قبال کارگران اعم از حقوق و حق بیمه شایسته قدردانی است ما هم در کنار شما تلاش می کنیم تا چشم اندازی را برای کارگران ترسیم کنیم تا با پشتوانه ای مناسب در امر تولید و کار فعال باشند.
وی با اشاره با شعار سال مقام معظم رهبری و حرکت در جهت تحقق این شعار اظهار داشت : شاید ما نتوانیم با توجه به ساختار و وظایف خود در جهت مهار تورم قدمی برداریم ولی در زمینه رشد تولید تمام توان خود را به کار می گیریم تا بتوانیم در جهت رشد و شکوفایی و ایجاد شرایط مناسب فعالیت کارگاه‌ها و حرکت کنیم و امروز هدف ما از بازدید این مجموعه این است که بتوانیم این شرکت و شرکت هایی که با برنامه و هدف در جهت رشد و تولید و حمایت از اشتغال قدم برمی دارند دیدار داشته و از زحمات و خدمات آنان حمایت و تشکر و قدردانی نمایم.
شایان ذکر است در این بازدید با اهدای لوح سپاس با امضای دو مدیر از زحمات ، تلاش ها و همکاری های مدیرعامل شرکت صنایع غذایی سمیرا تشکر و قدردانی شد .
قابل ذکر است شرکت صنایع غذایی ماکارونی سمیرا با ۴۶ سال قدمت و ۷۵ نیروی کار در حال فعالیت در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج بوده و محصولات این شرکت در سراسر کشور در دسترس عموم مردم قرار دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا