• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز:

از مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای البرز در هفته معلم تقدیر شد

  • کد خبر : 11254
  • 12 اردیبهشت 1402 - 10:26
از مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای البرز در هفته معلم تقدیر شد
در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، ازمربیان مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان البرز تقدیر شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز، به مناسبت روز معلم طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، معاونین، روسای مراکز و کارشناسان، از مربیان آموزش فنی وحرفه ای استان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با حضور در کارگاه های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای، ضمن تبریک روز معلم و مربی، اظهار داشت: مربیان سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور خدمات شایسته ای به افراد ذینفع ارایه می دهند وآموزش های آنها نوید بخش آینده ای روشن در کشور است.

غفاری با بیان اینکه آموزشهای مهارتی نقش بسزایی در توانمند سازی جوانان جویای کار دارد و در این راستا نقش مربیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: کیفیت آموزش در اشتغال پایدار و وضعیت اقتصادجامعه دربخشهاي مختلف مشخص می شود که در توسعه پایدار؛ محور، توسعه انسان و کلید آن، آموزش های فنی و حرفه ای می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز مربیان را ستون اصلی و نقطه شروع تحول در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دانست و خاطرنشان کرد: تجلیل از مربیان نباید مختص به روز معلم باشد، بلکه مربی باید در همه حال تجلیل و در صدر نشیند و قدر ببیند.

غفاری افزايش بهره وري را در سايه تلاش و کوشش بي وقفه مربيان عنوان و خاطرنشان کرد: اين افزايش بهره وري، موجب ارتقاي دانايي و مهارتي در جامعه خواهد شد.
گفتنی است اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با دارا بودن ۷ مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و بیش از ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در ۴ خوشه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر به ۱۹ جامعه هدف در سطح استان خدمات آموزش مهارتی ارائه می دهد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=11254