مشارکت حداکثری و برگزاری باشکوه انتخابات

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری چهارباغ، در این جلسه مهندس جعفری فرماندار چهارباغ با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: نماد مردم سالاری دینی و شاخص توسعه یافتگی اجتماعی انتخابات بوده و برگزاری باشکوه ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هدف اصلی دولت خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: در دوره پیشین انتخابات که در سال ۱۴۰۰ در جهارباغ برگزار شد، ۱۲۸ درصد مشارکت مردمی بوده است که از افتخارات شهرستان چهارباغ است و امسال نیز با برنامه ریزی منسجم و اتخاذ تدابیر لازم باید مشارکت بی بدیل مردم را رقم زنیم.

مهندس جعفری تصریح کرد: اولویت اول برگزاری باشکوه و حضور عموم بوده و در کنار آن صیانت از آرا و سلامت انتخابات و همچنین نظارت مطلوب بر نحوه برگزاری ضرورت داشته و بر همین اساس آمار جمعیتی و شناسایی واجدین شرایط، بررسی دقیق محل شعب اخذ رأی از نظر خدمات زیرساختی همچون برق، تلفن، آب و گاز در دستور کار باشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان چهارباغ در انتها گفت: پیگیری فیبر نوری و بهسازی شبکه مخابرات و اتصال به شبکه دولت لحاظ شده و تشکیل کميته های مختلف اعم از پشتیبانی، حمل و نقل، اطلاع رسانی و … در جلسات بعدی تصمیم گیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا