• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج:

دغدغه استاندار البرز در مسئله حجاب به دستگاه ها ابلاغ شد

  • کد خبر : 10745
  • 19 فروردین 1402 - 11:48
دغدغه استاندار البرز در مسئله حجاب به دستگاه ها ابلاغ شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج با اشاره به تدابیر فرهنگی در استان نسبت به مسئله حجاب گفت: مدیران مراکز تجاری بزرگ باید از هر گونه هنجاری شکنی در قوانین مرتبط با عفاف و حجاب و اقداماتی که منافی هنجارهای اجتماعی است؛ خودداری نمایند؛ علاوه بر این در نهایت احترام به شهروندان قانون مدار از ورود افرادی کشف حجاب کرده اند به مراکز عمومی جلوگیری می شود.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، دکترمهدی آقا براری با اشاره به اهمیت مسئله عفاف و حجاب در سطح جامعه و ضرورت آگاهی بخشی نسبت به توطئه های دشمنان در جنگ ترکیبی فرهنگی گفت: در نخستین هفته سال کاری جدید قرارگاه عفاف و حجاب استان به ریاست استاندارمحترم تشکیل جلسه داد و راهبردهای مهم در این رابطه برای مسئولان تبیین گردیده است.
آقابراری افزود: بر این اساس اتاق اصناف باید از مدیران مراکز تجاری بزرگ بخواهد که رعایت قوانین عفاف و حجاب را از سوی فروشندگان متذکر گردند.
وی بیان کرد: رعایت هنجارهای اجتماعی در بوستان ها و پارک ها، فروشگاه ها و مراکز خرید تجاری نیز الزامی است و در نهایت احترام به شهروندان قانون مدار از ورود افرادی که کشف حجاب کرده اند در این مراکز نیز جلوگیری می شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=10745