کاهش مشکلات شهرنشینی با مهاجرت معکوس به روستاها

علی حدادی، نماینده مردم نظرآباد، طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان البرز که با حضور رئیس قوه‌ قضاییه در موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کرج برگزار شد، گفت: همه ما آرامش و امنیت امروز خود را مدیون خون شهدایی هستیم که بهترین دارایی خود را در مسیر پیروزی انقلاب و حفظ آرمان های آن هدیه کردند.
وی ادامه داد: همه ما به وجود بیش از پنج هزار شهید انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و سلامت در استان افتخار می کنیم؛ مردم ‌نیز احساس امنیت و آرامش خود را مدیون خون این عزیزان هستند، نظام جمهوری اسلامی تمام توان خود را در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه به کار گرفته و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

نماینده مردم نظرآباد، طالقان ، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه دادگستری کل استان البرز و شورای تامین استانداری با محوریت حرکت رو به جلو، با اشاره به فعالیت های اقتصادی و تولیدی استان در بخش های صنعت، کشاورزی و …، خواستار مبارزه جدی بدون ‌تبعیض با هر گونه فساد شد و گفت: لازم است در این زمینه با عدل و انصاف برخورد شود.

حدادی با بیان اینکه انتظار مردم از نمایندگان مجلس این است که در کف جامعه حضور پیدا کنند، اذعان کرد: انتقال زندان های رجایی شهر و قزلحصار یکی از مطالبات جدی مردم استان است زیرا حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی بسیاری در پی دارد. ما نیز در مجلس آمادگی کامل جهت پیگیری این موضوع را داریم زیرا این ‌مسئله ‌مهم، انتظار عمومی مردم‌ استان است.

وی عنوان کرد: پیشگیری و آگاه سازی در سیستم قضایی تاثیر فراوانی بر حل مسائل و مشکلات مردم دارد و انتظار آن ها هم این است که شجاعت از مدیران ‌انقلابی در سطح استان، گرفته نشود تا بتوانند در راستای خدمت صادقانه گام بردارند. وظیفه ما نیز علاوه بر قانونگذاری، نظارت میدانی، رفع موانع و پیگیری مشکلات مردم و مطالبه گری درست است.

نماینده مردم نظرآباد، طالقان ، ساوجبلاغ وچهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های بالقوه استان البرز اظهار کرد: امروز شناسایی نقاط قوت و ضعف به دور از تبعیض در جهت ایجاد تحول در جامعه بسیار مهم است و مردم‌ در بسیاری موارد، خصوصا در موضوع رونق اقتصادی از مسئولین انتظار پیگیری و رسیدگی دارند. وقتی مردم برخی تبعیض ها را می بینند ممکن است اعتمادشان ‌نسبت به نظام کم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا